miten voi olla luonnollisesti kaunis?

• Viestiketjun aloittaja kerttu
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Jaa siis että onko mahdollista vai miten olla? Jälkimmäiseen vastaus: mun mielestä luonnollisesti kaunis on itsensä näköinen vaikka olisikin meikkiä. Eli hillitty meikki ja semmoinen luonnollinen. Hiuksissa ei ole miljoonaa väriä ja paljon tököttiä. Vaatteet on siistit ja asialliset.

Semmoinen on mun mielestä luonnollinen ihminen ja jos hän on vielä kaunis, niin sitten hän on luonnollisesti kaunis :D

kerttu
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Jaa siis että onko mahdollista vai miten olla? Jälkimmäiseen vastaus: mun mielestä luonnollisesti kaunis on itsensä näköinen vaikka olisikin meikkiä. Eli hillitty meikki ja semmoinen luonnollinen. Hiuksissa ei ole miljoonaa väriä ja paljon tököttiä. Vaatteet on siistit ja asialliset.

Semmoinen on mun mielestä luonnollinen ihminen ja jos hän on vielä kaunis, niin sitten hän on luonnollisesti kaunis :D
vastaus kysymykseesi on että siis miten olla. :D

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Vanh.lestadiolaisissa on muuten tosi paljo noita luonnollisesti kauniita. Saako ne kauniit piirteet just siks ku ei saa meikatakaan? :kieh: :D
Ai, minä olen sitten törmännyt vain niihin hevosennaamoihin, jotka näyttävät turvonneilta muumeilta. :snotty:
Siis ainakin nämä superhypersynnyttäneet äiti-ihmiset.

näin
Eipä sille voi mitään itse tehdä, sitä joko syntyy kauniina tai sitten ei. Mun mielestä. Meikillä ja sellaisella saa kenestä tahansa näyttävän näköisen, mutta kaunista ei. Tietenkin kaunis on vieläkin kauniimpi meikattuna, joskus saattaa käydä niinkin että liiallinen meikki rumentaa. Mutta vastaus kysmykseen, ei siihen voi itse vaikuttaa.

mä en tiedä,mua sanotaan aina luonnonkauniiksi..siis kasvoilta,vartalo on ollu aina niin ja näin. En yleensä meikkaa kun ei tartte,ihmiset sanoo et näytän ihan samalle meikillä tai ilman ellei vetäse hirveetä horaattorimeikkiä. Tummat kulmat,tummat hiukset ja pitkät tummat ripset. Kaippa se kauneus on aina katsojan silmässä,mielestäni näytän kummalliselta tai erikoiselta..en niinkään kauniille.

Kummallinen kysymys. Eiköhän kaikki meistä ole joskus tavannut jonkun luonnollisesti kauniin. Siis jos ap tarkoittaa luonnonkaunista, eli ilman laittamista kaunista? Siis ns. suoraan-saunasta-kaunis.

Luonnollisesti kaunis voi olla, kuten Turkilmas kirjoitti, myös siten, että meikkaa tosi hillitysti ja on muutenkin luonnollinen - vaikka laittaisikin itseään.

Yhteistyössä