vastaus kysymykseesi on että siis miten olla.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jaa siis että onko mahdollista vai miten olla? Jälkimmäiseen vastaus: mun mielestä luonnollisesti kaunis on itsensä näköinen vaikka olisikin meikkiä. Eli hillitty meikki ja semmoinen luonnollinen. Hiuksissa ei ole miljoonaa väriä ja paljon tököttiä. Vaatteet on siistit ja asialliset.
Semmoinen on mun mielestä luonnollinen ihminen ja jos hän on vielä kaunis, niin sitten hän on luonnollisesti kaunis![]()
Ai, minä olen sitten törmännyt vain niihin hevosennaamoihin, jotka näyttävät turvonneilta muumeilta. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Vanh.lestadiolaisissa on muuten tosi paljo noita luonnollisesti kauniita. Saako ne kauniit piirteet just siks ku ei saa meikatakaan? :kieh:![]()
Harvemmin tosin Suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Hyvä iho, kaunis hammaskalusto, kauniit piirteet ja hyvä väritys luontoäidin omasta purkista. Kyllähän näitäkin naisia on.
Nih, totta.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Hyvä iho, kaunis hammaskalusto, kauniit piirteet ja hyvä väritys luontoäidin omasta purkista. Kyllähän näitäkin naisia on.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel