Miten voi olla hartiat näin kipeet!:O

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Voi mikä tuska oli nousta sängystä aamulla, tuntuu että hartiat ja niska on ihan jumissa.Hartiaa kun kokeilee niin kovalta tuntuu,pää ei meinaa kääntyä minnekään.
Millon mie opin nukkumaan kunnolla?Tai no,oikeassa asennossa.. :snotty: tai jotain.

hmm
Ei se välttämättä asennosta johdu! Jos tyyny on huono tai patja jo aikansa palvellut!
Mun niska-hartiakivut loppu kun ostin sellasen "tempur"- tyynyn, sen joka muotoutuu kropanlämmön mukaan! Hieman kallishan se oli mutta kannatti!

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei se välttämättä asennosta johdu! Jos tyyny on huono tai patja jo aikansa palvellut!
Mun niska-hartiakivut loppu kun ostin sellasen "tempur"- tyynyn, sen joka muotoutuu kropanlämmön mukaan! Hieman kallishan se oli mutta kannatti!
Joo,pitää miettiä tätäkin..meillä tosin on samanlaiset tyynyt miehen kans eikä sillä oo ollut mitään ongelmaa..tosin kaipa tuo vaihtelee ihmisestä riippuen.
Sen oo huomannut et jos miul on liian matala tyyny nii sillon jumittaa aamulla mut nykyiset on korkeemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitäs jos olisit vähän vähemmän koneella :D
Ootpas törkeä..miekö muka liikaa koneella :ashamed:
:attn: :attn: oot!
Sinäkin vielä.. :eek:
Nokun aina ko mää tuun tänne niin täällä sää jo oot :LOL:
No mut mää oon itekki ihan liikaa jos totta puhutaan. :hug:

IhanaValo
Anteeks IhanaValo, ei ollu tarkotus olla ilikee!! :attn: :attn:
:attn: :(
:hug:
Hei,no worries..mie olin siivoomassa:)
Aattelin että kun täälläkään ei kaivata niin voinkin samalla tehdä jotain yleishyödyllistä vaihteeks :D
Kuulokkeet vaan korville ja menoks! ;)

Anteeks IhanaValo, ei ollu tarkotus olla ilikee!! :attn: :attn:
:attn: :(
:hug:
Hei,no worries..mie olin siivoomassa:)
Aattelin että kun täälläkään ei kaivata niin voinkin samalla tehdä jotain yleishyödyllistä vaihteeks :D
Kuulokkeet vaan korville ja menoks! ;)
Voi PERSETTI ko mää säikyin et loukkasin sinnuu! Huh! :)

Yhteistyössä