miten voi kotona urheilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaahteramäen muori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaahteramäen muori

Vieras
Urheilu vinkkejä kaipailisin, mitä voi kotona tehdä, kun ei omista minkäänlaista liikuntavempainta??? Käsipainot löytyy... :/
laittakaahan mulle jotain vinkkeliä, kun ois niiiiin kova kuntokuuri menneillään ja harvemmin pääsen harrastamaan(aikapula/lapsenvahtipula) Pohjakunto on hyvä..mitä te teette lasten kanssa tai ilman?
kiitos etukäteen :flower: =)

oon lainannu kirjastosta anna aerobic:ä,jumppaa!! se on hyvää urheilua!! ja mukava tehä kotona! sit käsipainoillahan voi tehä sitä sun tätä,ku etsit kuntoplus lehestä hyviä ohjeita! ota käsipainot käteen ja kyykkää! esim.50kertaa.ja myös askelkyykkyä.ite teen kaikkee tämmöstä...

Meillä roikkuu tuolal katossa pieni nyrkkeilysäkki, sen kanssa tulee välillä hiki hankittua, ainakin vähän vaihtelua ainasiin vatsalihaksiin ja tavan jumppaan, mitä kotona voi tehä

Minä ainakin jumppaan harva se päivä! Lehdistä löytyy hyviä liikkeitä, joita voi vaihdella niin ei kyllästy. Joskus kun on ollut oikein öklö olo jostain liiasta syömisestä, niin olen jopa harrastanu paikallaan juoksua. =) On siinä kyllä miestä jo vähä huvittanu

aerobic-dvd:tä on kirjastossa, meillä lapset jumppaa mukana. Pelaa tenavien kanssa jalkapalloa, sählyä ym. niin että pelaat itse niin kovasti että tulee hiki. Painoilla voi tehdä vaikka mitä, sport-lehdessä esim. hyviä lyhyitä sarjoja eri osa-alueille,voi tehdä hyvin illalla telkkaria katsoessa.

minä käyn pitkiä kävelylenkkejä vaunujen kans...kun mies tulee käyn juokseen, sauvakäveleen tai vanhimman lapsen kans pyöräileen...niin ja jumppailen tietenki. ei sitä kummempia saleja tarvi eikä isoja vempaimiakaan ja paino silti hallussa =) =)

Itse olen reilut kolme vuotta nauhotellut televisiosta Annen ja Katjan jumppia, todella monipuolisia ja hyviä ovat. Pikkuhiljaa aloin jumppailemaan ja voin sanoa, että koukkuun jäin. Joka viikko tulee 2-4h tehtyä ja tulokset ovat hyvin nähtävillä.
Ei tarvitse lähteä mihinkään eikä maksaa kuntoilusta, lisäksi mies on töiden vuoksi paljon pois, joten muutakaan mahdollisuutta ei ole ollut
:/
Mutta kirjaston valikoimista aloita ja onhan kaupassakin myytävänä kyseisiä tallenteita, sitten voit itsekin alkaa nauhoittelemaan!