miten voi kahvimuki pomppia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
:o :laugh:

aamulla aloin peseen koiran vesikuppia ja otin tiskiharjan tiskikaapin alaritilältä, olin latonut sinne tiskikaappiin aika epämääräsesti lasit ja mukit päällekkäin -sangen hutera asetelma siis :whistle:
no, sieltähän sitten sinkas sellanen aarikan allu-muki alas, tippu melkein mun otsaan, sain väistettyä, se muki tippui tiskipöydälle, POMPPAS liedelle ja liedeltä POMPPAS laattalattialle ja arvakkaa mitä? se on ehjä :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mutta älä vaan kokeile toista kertaa, SITÄ se allu ei enää kestä :D

mulla on sellanen tunne et se on jotenkin sisäisesti murentunut ja jos sitäpäin vaikka puhaltaa niin se hajoaa pieneksi silpuksi :laugh:

Tarkottaako se sitten sitä, että Allun sydän on särkynyt..? :D

Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mutta älä vaan kokeile toista kertaa, SITÄ se allu ei enää kestä :D

mulla on sellanen tunne et se on jotenkin sisäisesti murentunut ja jos sitäpäin vaikka puhaltaa niin se hajoaa pieneksi silpuksi :laugh:

Tarkottaako se sitten sitä, että Allun sydän on särkynyt..? :D

ehkä :D

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jospa se lasite jäi ehjäksi, ja se on sisältä ihan tuusan nuuskaa :DDD Seuraavan kerran kun kaadat siihen juomaa, se luovuttaa ja menee jauhoksi :D

Allu vetäytyi nyt kyllä hyvin ansaituille eläkepäiville, mä kyllä pyysin siltä jo anteeks että näin kävi! Allu oli mun edellisessä työpaikassa mun kahvimukina ja vasta eilen kaivoin sen autosta ja pesin sen ja heti kävi näin :'(
Alluparka :heart:

Tulipa vaan tuosta mieleen... Kun olin vielä lapsi, meillä oli kotona sellainen jumalattoman ruma ruskea astiasto, olikohan äiti peräti anopiltaan sen saanut. Koko 5-henkinen perheemme inhosi sitä astiastoa ja kohteli sitä kovin kaltoin. Eihän sitä pois uskaltanut heittää, mutta jos vahingossa hajoaisi... Eipä hajonnut, ei. Ei vaikka seinään heitti! Anoppi varmaan noitunut koko astiaston ja piruuttaan sen oli antanut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulipa vaan tuosta mieleen... Kun olin vielä lapsi, meillä oli kotona sellainen jumalattoman ruma ruskea astiasto, olikohan äiti peräti anopiltaan sen saanut. Koko 5-henkinen perheemme inhosi sitä astiastoa ja kohteli sitä kovin kaltoin. Eihän sitä pois uskaltanut heittää, mutta jos vahingossa hajoaisi... Eipä hajonnut, ei. Ei vaikka seinään heitti! Anoppi varmaan noitunut koko astiaston ja piruuttaan sen oli antanut. :D

:D :D :D
ja edelleen ehjänä ja kiertää perintönä polvelta toiselle?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:D :D :D
ja edelleen ehjänä ja kiertää perintönä polvelta toiselle?? :D

On äidin anoppi haudassa, eikä äidistä sitä samaa julmuutta löydy, että olisi vahingon kiertoon laittanut. :laugh:

Yhteistyössä