Miten voi Facebook'in henkilöhakutulokset noin heittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tirppa

Vieras
Mä olin puhelimessa yhden ystävän kanssa. Molemmilla on netti auki myös. Ystäväni pyysi etsimään yhden henkilön profiilin facesta. Minä kirjoitin nimen hakupalkkiin. Sain samannimisiä useamman, mutta tämän ystäväni tarkoittamaa henkilöä siinä ei näkynyt. Ystäväni teki haun samalla nimellä ja hän kyllä sai tämän etsimämme henkilön profiilin näytölle. Emme ole kummatkaan tämän haetun henkilön ystävinä. Olen aivan ihmeissäni, miksi en saa kaikkia vaihtoehtoja, jos haen jollain nimellä??? Ystäväni koneella se onnistui tai niitä vaihtoehtoja tuli enemmän...

Kokeilimme vielä toisellakin nimellä. Minulle ei tullut yhtään osumaa ja ystävälleni tuli sen etsityn henkilön profiili esille. Tässäkään tapauksessa haettu henkilö ei ollut kummankaan ystävänä siellä.

Enkö siis saakaan hakupalkin kautta kaikkia facessa olevia nimiä esiin?

Henkilö joko estänyt sinut tai naamakirjan toiminnassa ongelmia. Kolmas vaihtoehto on vielä se, että henkilö on muutellut asetuksiaan siinä välissä, jollette ihan samalla sekunnilla yrittäneet hakea hänen tietojaan. Neljäntenä vaihtoehtona ystävälläsi ja haetulla henkilöllä on yhteisiä kavereita, mutta sinulla ei.

Joo ainakin se selvisi, että ystäväni on kaveri yhdelle, joka on kaverina tämän haetun henkilön yhden kaverin kanssa. Mulle haettu henkilö ei ole tuttu mitään kautta. Monimutkaista :D

Yhteistyössä