Miten voi aikuiselle käydä jotain tällaista, mikä on vikana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo harmaa

Vieras
Tää on ylinoloa... Viime yönä näin unta, että olin vessassa, kauhea pissahätä. Siinä pytyllä istuessani alkoi tapahtua kummia, tunsin miten lämmin pissi valuu sivusuunnassa reiden takaosaa pitkin :ashamed:. Havahduin siihen tunteeseen, että mitä v***ua. Ja heräsin tilanteeseen, jossa olin pissannut sänkyyn unissani, onneksi refleksit toimivat tuossa havahtumisvaiheessa enkä ihan koko sänkyä kastellut, kolikon kokoisen läntin :ashamed:.

Siis en ole lapsenakaan ollut yökastelija, miten näin voi käydä :ashamed: :(.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko raskaana? Näin raskaana ollessa tosi voimakkaita unia, en ihan vastaavaa mutta kaikkea muuta :ashamed: Ja huom. vain raskausaikana.

Mä näin tässä taannoin seksiunta ja sain orgasmin siinä. oon myös raskaana. tarkoitatko tälläistä??? ei muistaakseni oo ennen käynyt näin.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Oletko raskaana? Näin raskaana ollessa tosi voimakkaita unia, en ihan vastaavaa mutta kaikkea muuta :ashamed: Ja huom. vain raskausaikana.

Mä näin tässä taannoin seksiunta ja sain orgasmin siinä. oon myös raskaana. tarkoitatko tälläistä??? ei muistaakseni oo ennen käynyt näin.

mä myös oon nähnyt useasti noita unia,ja saanut orgasmin

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

mä myös oon nähnyt useasti noita unia,ja saanut orgasmin

Myös mä kerran, raskaana. Ja kahdessa raskaudessa kolmesta samanlailla kuin ap. Kummallista.

Minä olen kussut yöllä sänkyyni, vaikken raskaana ole ollutkaan. Hävetti ja eikun pyykkäämään :D

orgasmeja olen saanut hyvin usein (ne on oikeasti niitä parhaimpia orgasmeja!), enkä ole silloinkaan ollut raskaana :)

Alkuperäinen kirjoittaja nolo harmaa:
Tää on ylinoloa... Viime yönä näin unta, että olin vessassa, kauhea pissahätä. Siinä pytyllä istuessani alkoi tapahtua kummia, tunsin miten lämmin pissi valuu sivusuunnassa reiden takaosaa pitkin :ashamed:. Havahduin siihen tunteeseen, että mitä v***ua. Ja heräsin tilanteeseen, jossa olin pissannut sänkyyn unissani, onneksi refleksit toimivat tuossa havahtumisvaiheessa enkä ihan koko sänkyä kastellut, kolikon kokoisen läntin :ashamed:.

Siis en ole lapsenakaan ollut yökastelija, miten näin voi käydä :ashamed: :(.

Voi käydä, tai siis ainakin minullekin käynyt eikä edes kovin kauan sitten.

Yhteistyössä