Miten voi 165cm/58 kiloisella olla iso maha

vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onhan noilla kehitysmaiden aliravituilla lapsillakin iso maha
no mieheni ei ole aliravittu vaikka ruokavaliota joutuukin miettimän.
sori en mä sitä tarkottanut, vaan sitä että vaikka ne on tosi laihoja ja kylkiluut näkyy niin silti on mahaa eli kyllä hoikallakin sitä voi olla.
Tosin suomen oloissa kyseessä voi olla joku sairaus, muistaakseni "hiivasydrooma" tms aiheuttaa vatsan turvotusta

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turpoaa jostain ruoka-aineesta?
toivottavasti, ku maha vaan turpaa pikkuhiljaa.

Mies itse piruuttaan sanoo, etä on mahasyöpä. On jo niin kyllästynyt sairauteensa,josta ei parane
Mun isoäidillä oli aikoinaan mahassa "lapsen pään kokoinen kasvain". Nuorin tätini syntyi sitten noin puolen vuoden kuluttua :D. Mutta siitä sun miehellä ei varmaankaan ole kyse :D

Ootteko huomanneet, että maha turpoaisi esim. ruisleivän syömisen jälkeen? Ja onko miehellä vatsakipuja tms?

Turpoaa jostain ruoka-aineesta?
toivottavasti, ku maha vaan turpaa pikkuhiljaa.

Mies itse piruuttaan sanoo, etä on mahasyöpä. On jo niin kyllästynyt sairauteensa,josta ei parane
Mun isoäidillä oli aikoinaan mahassa "lapsen pään kokoinen kasvain". Nuorin tätini syntyi sitten noin puolen vuoden kuluttua :D. Mutta siitä sun miehellä ei varmaankaan ole kyse :D

Ootteko huomanneet, että maha turpoaisi esim. ruisleivän syömisen jälkeen? Ja onko miehellä vatsakipuja tms?
eihän tuo valita,oli tässä närästyskipua olut niin että joutui ottamaan närästyslääkettä.

Yhteistyössä