miten vittu sitä tupakaa nyt ostetaan=

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miikkis";25385093]Jokaisesta numeronapista tulee kyllä tupakkaa, ei huolta.[/QUOTE]

Nii varmaan tulee juu, mutta kaikkiko pitää käydä läpi että löytyy se oma

[QUOTE="What";25385142]Nii varmaan tulee juu, mutta kaikkiko pitää käydä läpi että löytyy se oma[/QUOTE]

no ap oli vasta aloittamassa tupakanpolttoa, tuskin sillä vielä omaa merkkiä on. siitähän niitä voi koittaa. ostaa ensin ykköstä ja ens kerralla kakkosta jne kunnes se oma suosikki löytyy.

Mä näin prismassa kun mies pyys tupakkaa, ja sais vihkosen käteen josta katteli hetken.... painoi... tuli väärä. :D

Lähialueen k-kaupoista saa ihan pyytämällä vaan sitä röökiä, niissä ei ole koneita :)

joo mä oonkin vasta alottelemassa:D oon polttanut 15vuotta ennekuin lopetin vuodeksi:D nyt alotan uudestaan,kun lapsikaan ei enään oo rinnalla... ja älkää kysykö miski mun hermot vaan tarvii tupakkaa..

joo mä oonkin vasta alottelemassa:D oon polttanut 15vuotta ennekuin lopetin vuodeksi:D nyt alotan uudestaan,kun lapsikaan ei enään oo rinnalla... ja älkää kysykö miski mun hermot vaan tarvii tupakkaa..

ihaan vakavasti ottaen vanhempien tupakointi lisää lapsen astma ja allergiariskiä jne ihan riippumatta siitä imettääkö vai ei. hengitysilmassa ne myrkyt pääosin siirtyy, maidossa siirtyy lähinnä vaan se nikotiini, joka ei oo kummonen myrkky, ainostaan aiheutta riippuvuutta.

kysy tarvitsemasi röökin numero kassalta tyyliin millä numerolla saan sinistä lm:ää? kassa kertoo kyllä. ja pyrkivät siihen, että jatkossa nuo numerot ei kauheasti muutu (samassa kaupassa saman numeron takaa löytyy aina samaa röökiä).

tai sitten pyydä se lista ja selaa sitä niin pitkään, että takana on 100 ihmistä jonossa ja sitten totea, että et otakaan tällä kertaa mitään :) ei oo enää helppoa tuo polttaminen.

[QUOTE="vieras";25385222]ja hei joka kaupassa ne tupakat on eri numeron alla et jos ostat malboroa k_kaupasta numeron 4 alta niin Siwassa se voi olla numerossa 19.[/QUOTE]

No tämähän on huippulogiikaa. :D

Yhteistyössä