Miten visa electronia käyttäessä voi "kadota" rahaa koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
Eli kaikki ostoksethan näkyy katevarauksena tilillä ja tilitiedoissa näkyy tilin saldo ja käytettävissä oleva saldo niin mihin sieltä voi kadota rahaa noin vain kun kaikki ostot näkyy listas mut silti rahaa on kadonnu johonki?!?!

Älysköhän kukaan??

Eli suomeksi: Lapsilisät tuli tänään, maksoin niistä sähkölaskun ja katsoin paljon jäi. Kävin kaupassa ja tiesin mitä tilille kaupassa käynnin jälkeen jäi mutta nyt katsoin verkkopankista tiliä niin tililtä on kadonnut mystisesti 30e eikä mitään tietoa mihin, ei palvelumaksuihin ei mihinkään ja tää ei oo taaskaan ensimmäinen kerta, nyt oli vaan ekaa kertaa noin iso summa...

Soitan kyllä pankkiin pian mutta...

meillä päin juuri sattui et bensaautomaattiin siihen itsepalvelusysteemiin, oli asennettu kortinlukijalaite, kova et voi huomata, mut se luki just electron korttien tiedot ja näiden epäonnisten tankkaajien tileiltä alkoi kadota pieniä rahasummia silloin tällöin. Nyt täällä vaihdettiin juuri automaatti sen takia ja pankki soitteli asiakkaansa läpi, keille sattui huono tuuri joutua huijareitten uhreiksi.

omituista...! mä vielä nimenomaan halusin vaihtaa pankkikortin takas electroniin että tiedän tasan tarkkaan paljonko rahaa on ettei mene niitä myöhäisiä pankkikorttimaksuja ja tule yllätyksiä... kysy pankista.

No mulla on tehnyt samaa, just Electron ja Sampopankki. Ärsyttävää!! Useamman kerran ollut hukassa joku 30-50e. Sit palautunut tyyliin vrk:n päästä. Mut ei paljon naurata, kun rahat muutenkin vähissä ja todellakin olen aina selvillä saldosta...

kato mun ketjuni. Mut siis mä uskon että pankki on monesti veloittanut liikaa, tänäänkin näky kaksi krt veloitus eräästä ostosta. Pankki korjasi kun soitin sinne, muuten ei olis korvannut!

mulla taas ilmeisesti kortti viallinen kun ensin ilmoittaa että kortti ei kelpaa ja kuitenkin summa näkyy tilitiedoissa katevarauksena.. Raha palautui samana päivänä takas kuitenkin.