K
Karmelappel
Vieras
Tässäpä hieman taustaa ennen kuin päästään itse asiaan... Olen 23-vuotias nainen ja mieheni on minua vuoden vanhempi. Olemme seurustelleet 3 vuotta. Asumme yhdessä ja suhteemme on ihana. Hellyyttä riittää ja nauramme monesti yhdessä. Arki hänen kanssaan on mahtavaa. Ainoa ongelmamme löytyy makuuhuoneen puolelta. Minä olen hyvinkin kiinnostunut seksistä ja kaikesta uudesta ja kiihottavasta. Mieheni taas on hyvin perinteinen, ei mielellään kokeile uusia asioita. Kerran ehdotin että sitoisin hänen silmänsä ja hänet kiinni sängynpäätyyn... Mies oli kauhuissaan ja sanoi ettei häntä kyllä sidota mihinkään. Toinen ongelma on se, ettemme harrasta seksiä kuin ehkä kerran viikossa... Minulle kyllä kelpaisi useamminkin. En vain selvästikään osaa vietellä miestäni. Tästä esimerkkinä voin mainita eilisen illan. Istuin suihkunraikkaana sohvalla, päälläni alusvaatteet ja paljastava "yömekko". Rasvailin itseni niin että mies varmasti näkee. Pyytelin miestä viereeni katsomaan elokuvaa...Ei mitään reaktiota. Lopulta nakkasin rintaliivit hänen syliinsä ja hymyilin. Mies vain hymyili takaisin. Elokuvan loputtua sanoin miehelle että menen sänkyyn... alasti. Hän naurahti. Kun mies lopulta kömpi viereeni valittelin että minulla on kylmä ja haluan kietoa vartaloni häneen kiinni. Sain kyllä tehdä tämän, mutta mies alkoikin lukea kirjaa... En haluaisi pakottaa häntä rakastelemaan. Haluan että hän itse innostuisi ja lähtisi mukaan viettelyyni... jos nyt siis osaan edes vietellä. En haluaisi vain riisutua hänen edessään ja sanoa että nyt panettaa. Se vain veisi omat haluni ja tuntuisi varmasti miehestäni pakottamiselta.
Nyt siis kaipaisin vinkkejä ja teidän toisten kokemuksia miten miehen saa "oikein" ja kunnolla vieteltyä. Omani ei selvästikään ymmärrä mitä yritän saada aikaan. Tämä kerran viikossa tapahtuva seksi tulee yleensä hänen aloitteestaan siis...
Nyt siis kaipaisin vinkkejä ja teidän toisten kokemuksia miten miehen saa "oikein" ja kunnolla vieteltyä. Omani ei selvästikään ymmärrä mitä yritän saada aikaan. Tämä kerran viikossa tapahtuva seksi tulee yleensä hänen aloitteestaan siis...