Miten vietät juhannusta?

• Viestiketjun aloittaja vierailijajuhannus
  • Ensimmäinen viesti
Perus Keuruu ja konffa ja teltta. Tänä vuonna olis lauantaina isossa teltassa TOOOOOSI hieno ja vauhdikas musiikkinäytelmä lapsille, että jos asuu siellä päin, niin kannattaa kyllä tulla katsastamaan, vaikkei kiinnostaisikaan hengelliset asiat. Se on todella hauska! Lisätietoo löytyy helluntaikonferenssin sivuilta, siellä on pikku esittelyvideokin nähtävillä.

Hoks!
Torstaina VALTAVIEN ruokakassien kanssa mökille. Ensin mökki lämpimäksi, sitten sauna! Nurmikonleikkuuta, vastan tekoa. Grillausta ja hyvää ruokaa kesäkeittiöllä. Mukavaa juhannusmusiikkia ja pikkuisen, ehkä vähän enemmänkin, kallistan kuplivaa! Jos itikka inisee, laitetaan Offia ja perinteinen "lehmisavu". Saunassa voi käydä vaikka aamulla. Jos sataa vettä, voi olla kuistilla, kesäkeittiöllä, saunatuvassa tai sitten ihan mökissä ja katsoa vaikka telkkaria. Minulla on kesälukemisena Joka emännän kodinhoito-opas vuodelta 1951... Rentoa, kiireetöntä ja huoletonta. Ihana!

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
yyhoo vierailijana
Kotona + porukoilla aattona, jonne tulee myös sisarukset lapsineen grillailemaan ja viettämään yhteistä aikaa. Ja ilman alkoa mennään jo ties kuinka monetta juhannusta - ainakin 10:ttä jo. Ja tänä vuonna taitaa olla kaikki muutkin omasta porukasta "tipattomalla" ja hyvä niin. Mulla ainakaan ole ikävä yksiäkään kännijuhannuksia.

vierailijax
Exakka ilmoitti että lähtee viettämään juhannusta miesystäviensä kanssa, hiukan viimetippaan jätti ilmoituksen - vituttaa.
No ollaan lasten kanssa ihan kotona ja poltetaan kokko pihalla. Lähijärvellä ois kylänkin kokko mutta en viitti sinne mennä kun exä kerkes antaa pillua puolelle kylän miehille ennen käryä niin viittis niitä katella kun ovat perheittensä kanssa siellä.

Mutta tehdään hyvää safkaa yhdessä ja ollaan vaan.

liipiitii
Toivottavasti synnyttämässä!!!
Mä synnytin juhannusaattona vuonna -92. Oli aika tylsä juhannus, kun kaikki kaverit viettämässä jussia, eikä kukaan tullut sairaalaan. Mies kävi esikon kanssa, ja muiden äitien miehet silleen menokenkä vipattaen, partavettä kilotolkulla laitellen ja tosi pikaseen... Mieluummin oisin kuiteskin ollut kotona viettämässä juhannusta ja sen jälkeen tai ennen sitä sairaalassa.

Yhteistyössä