.
vieras 17.01.2009 #3 verensokerimittarilla, pistetään sormeen reikä laitetaan veritippa liuskaan ja katsotaan tulos
? 17.01.2009 #4 otetaan mittari ja pistetään sormeen reikä veri tippaa varten joka laitetaan mittariin ja mittari ilmoittaa tuloksen....daa??
otetaan mittari ja pistetään sormeen reikä veri tippaa varten joka laitetaan mittariin ja mittari ilmoittaa tuloksen....daa??
Riine 17.01.2009 #5 Peinellä piikillä painetaan sormenpäähän reikä josta saadaan veritippa sokerimittarin "liuskaan".
? 17.01.2009 #7 Mulle jäi nyt kyll vähän epäselväks mitä tässä oikein haettiin... aina ei jaksa tajuta
vieras 17.01.2009 #8 Alkuperäinen kirjoittaja ?: Mulle jäi nyt kyll vähän epäselväks mitä tässä oikein haettiin... aina ei jaksa tajuta Click to expand... Labrassa otetaan usein se näyte kyynärtaipeesta, ei oikein koton onnistu. Ainakin tätä epäilen kysymyksen syyksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ?: Mulle jäi nyt kyll vähän epäselväks mitä tässä oikein haettiin... aina ei jaksa tajuta Click to expand... Labrassa otetaan usein se näyte kyynärtaipeesta, ei oikein koton onnistu. Ainakin tätä epäilen kysymyksen syyksi.