Miten vatsanne on palautunut kaksosraskauden myötä? Minulla jäänyt hirveä nahka lerpake.En ole ylipainoinen.Oletteko jotenkin saaneet sitä paremman näköiseksi? Ei puhetttakaan että pikinejä voisi kuvitellakkaan laittavansa kesällä päälle
Minulla myös maha pömppö kuin 7kuulla olisin, nahka rutussa ja rullalla. Usein saan pitkiä katseita ja onnentoivotuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Täällä myös ongelmana on se että koko maha pömpöttää raskauden jälkeen! Toki nahkakin on vähän rutulla, mutta miten tuon pömpötyksen saa häviämään???? Tosin synnytyksestä vasta kohta 5 kk, mutta aika naurettavan näköistä on kun muuten olen normivartaloinen ja sitten kauhia kumpare... :ashamed:
Sulla on sit ollu pieni maha, minkä kokoset sun kaksoset oli syntyessä? Mulla vatsan ympärys oli 137cm kun vauvat syntyi. Painoa mulle tuli 12kg josta 11kg jäi sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sahranami:Mulla vatsa pysyi odottaessa ihan kohtuullisissa mitoissa, olisko ympärys ollut isoimmillaan 94cm. Painoakaan ei juuri tullut lisää. Vatsan keskisauma kuitenkin levähti tuossakin venytyksessä oikein kunnolla. Nyt lapset jo 8kk ja edelleen useamman sentin rako vatsalihaksissa ja navan ympärillä iso aukko. Vähän on tietty kuroutunut umpeen, mutta ei lähellekään palautunut. Milloinkohan sitä uskaltaa alkaa noita lihaksia treenata? Hoikanlainen olen aina ollut, eikä tuo pömppö niin paha ole nytkään, mutta tekisi varmaan hyvää myös alaselälle.