Miten varma pitää olla kun ilmoittaa hätäkeskukseen että naapuri on lähdössä ajamaan juopuneena?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kilttimiehen naapuri näyttäytyi kamerassa silminnähden jurrissa noin puoli tuntia sitten ja nyt ne äänistä päätellen rakastelee naiselle kivuliaalla tavalla. Lyön Napolionin verran vetoa ettei mies ole huomenna aamulla täysin selvinpäin.
Itse en ymmärrä tuota kännissä rakastelemista. Pienessä hiprakassa estot häipyy mutta tuntoa ei ole samalla tavalla. Tuokin mies on siinä kunnossa ettet oikein pystynyt kävelemään kunnolla. Testattiin daamini kanssa kerran ja sain kuulla että olin turhan varovainen.
 
vierailija
Jos on aamulla kännissä, niin soittele. Se on silti ihme miten suht. hyvänkin jurrin jälkeen on nopeasti ajokuntoinen. Itsellä mittari ja aina se on aamulla nollaa näyttänyt.
 
vierailija
Jos on aamulla kännissä, niin soittele. Se on silti ihme miten suht. hyvänkin jurrin jälkeen on nopeasti ajokuntoinen. Itsellä mittari ja aina se on aamulla nollaa näyttänyt.
Riippuu siitä mitä tarkoitat hyvällä jurrilla ja ajokuntoisella. Jos on 1.2 promillen humalassa niin alkoholia on veressä vielä 12 tunnin jälkeen mutta alle sen 0.5 promillea. Onko silloin ajokunnossa?
 
vierailija
Kävin postilaatikolla ja satuin samalla huomaamaan ikkunasta miten se otti huikat kaljapullosta ja sillä on siis jotain veressä. Se lähtee aina joka aamu 8:30 töihin. Ilmoitan siis häkeen.
 
vierailija
Kävin postilaatikolla ja satuin samalla huomaamaan ikkunasta miten se otti huikat kaljapullosta ja sillä on siis jotain veressä. Se lähtee aina joka aamu 8:30 töihin. Ilmoitan siis häkeen.
Painoitko nokkasi ikkunaan ja suojasit kätesi, että näit naapuriin sisälle paremmin. Mitä hyödyt tuosta jatkuvasta muiden ihmisten kyttäämisestä? Sinusta se ilmoitus pitää tehdä.
 
vierailija
Taitaa olla kortti kuivumassa kun sen vaimo ajaa ja mies itse on pelkääjän paikalla. Mutta tein ihan oikein. Toivottavasti oppii siitä. Järkyttävää silti millaisissa suhteissa jotkut elää.
 

Yhteistyössä