Miten varaa uusia koko vaatekaapin sisältö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihtunut

Vieras
Mä olen nyt laihtunut koosta 46 kokoon 40, vielä pitäis tiputtaa jonkin verran eli lopullinen koko tulisi olemaan n.38. Vaan mistäs mä revin rahat koko vaatekaapin sisällön uudistamiseen?

Mä olen tavallaan vaatefriikki, vaikka köyhä oon aina ollutkin. Kaikki mun vaatteet on metsästetty vuosien varrella alennuksista :D Nyt mä oon esim päättänyt, että välikokoja en lähde ollenkaan ostamaan. Onneksi on muutamia yhden koon kesämekkoja...

Mut mites sitten, kun talvi koittaa ja tarttis talvitakkeja myöden kaikki uusia? Ei oo halpaa tää laihdutus :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pistät pinoon ne joita voi muokata pienemmäksi, mutta vähään taitaa jäädä, kun kokoeroa on jo noin paljon!

HIENOA! :D

Mutta myymällä tietty sais rahhoo ostaa uusiakin.

Ja kukas ne muokkaa pienemmäksi? Yks päivä mä ompelin napin irronneeseen villatakin ja senkin sain väärälle puolelle :D Eli olen todellakin peukalo keskellä kämmentä, jos puhutaan käsitöistä...

Toi myyminen on käynyt mielessä kyllä. Varmaan tarttis asian suhteen nyt ruveta tekemään jotain. Ja voishan sitä sitten koittaa etsiä käytettynä niitä "uusia" vaatteita :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pistät pinoon ne joita voi muokata pienemmäksi, mutta vähään taitaa jäädä, kun kokoeroa on jo noin paljon!

HIENOA! :D

Mutta myymällä tietty sais rahhoo ostaa uusiakin.

Ja kukas ne muokkaa pienemmäksi? Yks päivä mä ompelin napin irronneeseen villatakin ja senkin sain väärälle puolelle :D Eli olen todellakin peukalo keskellä kämmentä, jos puhutaan käsitöistä...

Toi myyminen on käynyt mielessä kyllä. Varmaan tarttis asian suhteen nyt ruveta tekemään jotain. Ja voishan sitä sitten koittaa etsiä käytettynä niitä "uusia" vaatteita :)

ompelin napin irronneeseen villatakin? Mitähän toikin on suomeksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirppiksellä ei vaatteet paljoa maksa, ja ihan hyväkuntoistakin löytyy kun jaksaa etsiä ja kierrellä. Toki on paljon huonoakin, mutta myös hyvää tavaraa on.

Juu itseasiassa oon jo löytänyt nahkatakin (hieman liian pienenä, tarkoituksella ;)) ja voisinhan mä käydä varastamassa vaatefriikeiltä siskoilta (ovat molemmat just mun tulevaa kokoa :))

Eihän sitä nyt kerralla 30kg laihdu, joten eikö vaatteetkin hankita pikkuhiljaa. Loppujen lopuksi, ei päivittäiseen käyttöön tarvii paljon vaatteita, kun valitsee ne järkevästi.

Ei ole varaa ostaa kerralla kaikkea, pikkuhiljaa pakko tyytyä uusimaan. Tasan yhdet caprit, mitkä pysyy päällä, ja missä nyt joten kuten ilkeää julkisesti liikkua, ja yksi hame, mikä ei ihan tipahda päältä...

Kiloja lähteny -25...

Yhteistyössä