Miten vanhan rintarepun ostaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Vein tänään tavaroita käytettyjä tarvikkeita välittävään liikeeseen myytäväksi. Mukana oli esikolle uutena ostettu Babybjörnin rintareppu vuodelta 2000.

Myyjä sanoi heti kättelyssä, että näin vanhaa eivät ota myyntiin, kun ei kukaan tällaista osta. Vaikka on vain muutaman kerran käytetty ja kunnoltaan uudenveroinen.

Kyseessä on tosin vähän käytetty ja siisti esine, joten en millään voinut ymmärtää, etteikö jollekin vaikka pikkurahalla kelpaisi, mutta ilmeisesti sitten ei.

Sinne se nyt kuitenkin jäi, mutta jäi ihmetyttämään, että mikä hitto siinä vikana on? Onko se vuosimalli tosiaan niin tärkeä?

En ostais ollenkaan, se kun ei ole hyvä lapsen selälle! Kantoliina tai kantoreppu parempi. Mutta siis, jos ostaisin, niin hyväkuntoisen iällä ei olis väliä, mutta monet muut kyllä haluaa uusimpia malleja.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
varmaan siks kun rintareppu ei ole hyvä kantomuoto lapselle.. ei niinkään et se olis vanha tai ruma.

Niin, tässä tapauksessa siis oli kyse vain ja ainoastaan siitä, että oli vanha.

Ihan samannäköinen se on kuin nämä nyt kaupassa myytävät. Ja ne kuulemma menee kyllä, joten ei se siitä kantomuodosta nyt ole kiinni.

Mutta varmaan siinä on jotain tuntomerkkejä, joista sen tuntee vanhaksi. Multa se myyjä tosin kysyi, että minä vuonna se on hankittu...

Otsikkoon: en koskaan ostaisi rintareppua ja sitten varsinaisiin kysymyksiin että mikä hemmetti siinä on vikana: se kun se on rintareppu. Vuosimallilla ei ole väliä, mutta rintarepussa en lastani kantaisi.

Mä myin just eteenpäin niinikään Babybjörnin repun jonka mä ostin käytettynä kaverilta joka oli sen ostanu käytettynä kaverilta. Iästä ei hajua, mut siisti ja ehjä oli edelleen. Hintaa pyysin huimat 3 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin minäkin, mutta muut ilmeisesti ei...=)

Ne on nuo liikkeet, jotka ottavat myyntiin tavaroita vähän erikoisia.. siis eivät ota myyntiin mitä normaalisti menis ihan hyvin kaupaksi.

Itse joskus niitä käyttänyt ja ei voinut muuta kuin ihmetellä.

Yhteistyössä