...Tunnustan tyhmyyteni, etten tiedä, mutta voisko joku viisaampi ohjeistaa mua miten se tapahtuu..ihan selkokielellä. Jos esim. haluan laittaa sähköpostilla, niin kannattaa "pakata"...Siis tehdä mitä ja miten???

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mulla ainakin lukee toi Jpg-loppu aina kuvissa kun ne laittaa liitteeksi ihan automaattisesti...?? Mää en nyt ymmärrä yhtää.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos haluat pakata kuvat säästääksesi tilaa (vastaanottajan postilaatikosta), niin kuvien muuttaminen jpg-muotoon on oikeastaan ainoa järkevä tapa. Jpg-kuvien Zip-muotoon pakkaaminen ei säästä levytilaa käytännössä yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:No mulla ainakin lukee toi Jpg-loppu aina kuvissa kun ne laittaa liitteeksi ihan automaattisesti...?? Mää en nyt ymmärrä yhtää.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos haluat pakata kuvat säästääksesi tilaa (vastaanottajan postilaatikosta), niin kuvien muuttaminen jpg-muotoon on oikeastaan ainoa järkevä tapa. Jpg-kuvien Zip-muotoon pakkaaminen ei säästä levytilaa käytännössä yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:No mulla ainakin lukee toi Jpg-loppu aina kuvissa kun ne laittaa liitteeksi ihan automaattisesti...?? Mää en nyt ymmärrä yhtää.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos haluat pakata kuvat säästääksesi tilaa (vastaanottajan postilaatikosta), niin kuvien muuttaminen jpg-muotoon on oikeastaan ainoa järkevä tapa. Jpg-kuvien Zip-muotoon pakkaaminen ei säästä levytilaa käytännössä yhtään.
Kerrotko vielä, miksi halusit pakata ne kuvat?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Valitset ne kuvat (eli tummennat) ja sitten klikkaa add to kansionnimi.rar.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:http://www.aijaa.com/v.php?i=694231.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Valitset ne kuvat (eli tummennat) ja sitten klikkaa add to kansionnimi.rar.
Tuo edellyttää, että konelle on asennettu WinRAR.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Valitset ne kuvat (eli tummennat) ja sitten klikkaa add to kansionnimi.rar.
Joo tiedän, mutta turha tuon enempää ruveta vielä neuvoon, ap voi kokeilla ensin onko hällä sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Valitset ne kuvat (eli tummennat) ja sitten klikkaa add to kansionnimi.rar.
Joo tiedän, mutta turha tuon enempää ruveta vielä neuvoon, ap voi kokeilla ensin onko hällä sitä.
Toinen (varmempi) vaihtoehto on valita siitä samaisesta valikosta Lähetä - Pakattuuun kansioon (tjsp. En käytä suomenkielistä Windowsia)
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Valitset ne kuvat (eli tummennat) ja sitten klikkaa add to kansionnimi.rar.
Toinen (varmempi) vaihtoehto on valita siitä samaisesta valikosta Lähetä - Pakattuuun kansioon (tjsp. En käytä suomenkielistä Windowsia)
Ja missähän me jo mennään?! Eli jos avaan uuden viestin ja laitan lisää liitetiedosto ja etsin koneeltani kuvat, niin voinko sitten vielä tehdä jotain, vai pitääkö se tehdä jo etukäteen? Ja anteeksi MÄ todella olen aika avuton näissä!!!