Miten valmistautua työkkärin kurssi haastatteluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Huomenna sellainen ois edessä. Mua jännittää ihan kauheesti, koska koskaan en ole ollut tuollaisessa tilanteessä. Eli hakemassa johonkin kurssille ja sinne pääsyn edellytys on haastattelussa käynti. Siellä paikalla on kolme ihmistä ja yksi niistä on psykologi. Jotenkin tuo lisää painetta, kun niin moni on mua naamatusten ja kyselemässä jotain. Ja kun yhtään en tiedä, mitä kysellään.

Lähihoitajan valmennus kurssille olen päässyt haastatteluun. Ja todellakin sinne niin kovasti haluan, niin se tuo lisää painetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomenna sellainen ois edessä. Mua jännittää ihan kauheesti, koska koskaan en ole ollut tuollaisessa tilanteessä. Eli hakemassa johonkin kurssille ja sinne pääsyn edellytys on haastattelussa käynti. Siellä paikalla on kolme ihmistä ja yksi niistä on psykologi. Jotenkin tuo lisää painetta, kun niin moni on mua naamatusten ja kyselemässä jotain. Ja kun yhtään en tiedä, mitä kysellään.

Lähihoitajan valmennus kurssille olen päässyt haastatteluun. Ja todellakin sinne niin kovasti haluan, niin se tuo lisää painetta.

Otat vaan ihan rauhallisesti ja olet oma itsesi. Noista psykologeista mä en niin piittaa. Itse olin työpaikkahaastattelun takia psykologilla ja sen mielestä mua ei koskaan olisi kannattanut palkata. Mut otettiin sitten töihin, mutta eri hommaan mihin hain. Mutta tällä hetkellä olen esimies asemassa samassa firmassa. Pomo sanoi puoli vuotta mua katteltuaan että oli viimeinen kerta kun hän käyttää psykologia apuna valinnan teossa. Kuulemma ei senkään mielestä niitä kannata uskoa.

Yhteistyössä