Meillä ei vielä lapsia (hyvä niin, ettei tässä elämäntilanteessa olekaan).
Minun äitini ja muu sukuni asuu 150km päässä, isä ja hänen uusi perheensä 200km päässä. Kihlattuni vanhemmat 5km päässä ja muu suku 45km päässä.
Kihlattuni vaatii käymään vanhempiensa luona monta kertaa viikossa. He soittelevat joka päivä, elleivät näe. Täällä anoppi käy kerran kuussa, appiukko kävi muuttamassa 2,5v sitten.
Minä pääsen tapaamaan tiukan rahatilanteen vuoksi perhettäni kerran kolmessa kuukaudessa, he käyvät täällä joskus kaksi kertaa kuussa, joskun kerran. Isääni näen vain pari kolme kertaa vuodessa. Isovanhempiani (joista mummullani viime tietojen mukaan 3kk elinaikaa..luuydinsyöpä, eikä luovuttajaa ole) näen vain kerran kolmessa kuukaudessa..Kihlattuni isovanhempia tulee nähtyä pari kertaa kuussa!!!
Aina, kun on puhetta, että lähdettäisiin käymään MINUN perheeni luona, niin kihlatulta tulee vastaus..Sinne on niin pitkä matka!! Mut mentäiskö sen sijaan vaikka V..p..n? Eli hänen isovanhempiensa luokse.. Tässä kohtaa olen vain tokaissut, että kenelläkös sun isovanhemmista on syöpä ja vähän elinaikaa?? Ja olen soittanut äidille, että laittaa tilille rahaa, minä tulen pariksi päiväksi sinne!!