miten usein treenaatte lantionpohjan lihaksia ?

  • Viestiketjun aloittaja synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti
synnyttänyt
itse en tiedä treenaanko liikaa vai liian vähän...sillon kun treenaan voin saada monta orgasmia ja sit jos on muutaman päivän tauko niin voi olla tosi kiven takana yksikin. ja kaikkea muuta ei niin kivaa siihen päälle, esim. virtsan pidätyskyky heikkenee yhtä äkkiä jos taukoa. onko tämä oikeasti mahdollista?
 
jaahas
Ilman kuulia pyrin päivittäin harjoittelemaan. Aina kun muistan, nytkin treenaan samalla. =)
Eilen ainakin tuntui seksikin huomattavasti paremmalta kun tunnistin lihakseni ja osasin niitä jo käyttääkin.
 
jaahas
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Nyt täytyy tunnustaa etten treenaa ollenkaan eikä mun lantionpohjan lihakset kärsiny edes raskaudesta ja synnytyksestä vaan ihan yhtä hyvin voimaa tuntuu olevan kun ennenkin...
Jep jep. Ja linnutkin lentää (eiku siis lehmät)
 
siili
Silloin kun muistan ja jaksa, eli toisinaan joka päivä ja joskus menee viikkojen tauko etten ollenkaan. Kyllähän sen huomaa jos ei ole hetkeen treenannut, mutta sitten taas jos olen muutamana päivänä jaksanut treenata vaikka lenkillä niin senkin huomaa tosi nopeasti. En vain tiedä miten siihenkin hommaan saisi lisää innostusta, muutakin kuin parempi seksi.
 
helppo ja huoleton tapa
Minä käytän treenikuulia (Smartballs nimeltään) myös päivittäin. Kun ne vaan laittaa aamulla jo sinne paikoilleen sisään, niin treeni hoituu automaattisesti päivän arkisia hommia samalla tehden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja synnyttänyt:
itse en tiedä treenaanko liikaa vai liian vähän...sillon kun treenaan voin saada monta orgasmia ja sit jos on muutaman päivän tauko niin voi olla tosi kiven takana yksikin. ja kaikkea muuta ei niin kivaa siihen päälle, esim. virtsan pidätyskyky heikkenee yhtä äkkiä jos taukoa. onko tämä oikeasti mahdollista?
Tästä tekstistä saa sellasen kuvan että treenatessa saat orgasmeja :whistle:

Mut juu, mä oon treenannut päivittäin 14-vuotiaasta asti ja useita kertoja päivässä. On kehittynyt sellanen huomaamaton tapa pitää jännitystä lihaksissa ilman että ajattelen treenaavani.
Ja nuorena urheilin ( hiihdin) kilpaa jolloin varmaan jäi lihasmuistiin jotain. Mulla on ylikuntoiset lantiopohjalihakset ja synnytyksessä en voi ponnistaa yhtään liian aikaisin, ettei lihaksisto tee tulppaa lapsen eteen. (kuulin muuten ekan kerran samasta keskolassa yhdeltä äidiltä pari päivää sitten, sekin oli urheillut aika tavalla)
En ole koskaan kokenut virtsanpidätyskyvyssä mitään ongelmia enkä seksielämässä...paitsi että joskus on ollut joku lihaskramppi päällä jolloin ei mahdu sisälle mitään.
 
siili
Alkuperäinen kirjoittaja helppo ja huoleton tapa:
Minä käytän treenikuulia (Smartballs nimeltään) myös päivittäin. Kun ne vaan laittaa aamulla jo sinne paikoilleen sisään, niin treeni hoituu automaattisesti päivän arkisia hommia samalla tehden.
Tilasin myös sellaiset pienet treenikuulat, mutta en jotenkin osaa varmaan niitä käyttää oikein. Jos laitan ne sisään, niin ne ei oikeastaan tunnu miltään ja voisin jättää ne sinne pitkäksi aikaa. Tuntuu ettei siinä mitään treeniä tule. Pitäiskö niitä sitten jotenkin yrittää siellä liikutella. Mä osaan paremmin jumpata ilman kuulia.
 
anne
Alkuperäinen kirjoittaja siili:
Alkuperäinen kirjoittaja helppo ja huoleton tapa:
Minä käytän treenikuulia (Smartballs nimeltään) myös päivittäin. Kun ne vaan laittaa aamulla jo sinne paikoilleen sisään, niin treeni hoituu automaattisesti päivän arkisia hommia samalla tehden.
Tilasin myös sellaiset pienet treenikuulat, mutta en jotenkin osaa varmaan niitä käyttää oikein. Jos laitan ne sisään, niin ne ei oikeastaan tunnu miltään ja voisin jättää ne sinne pitkäksi aikaa. Tuntuu ettei siinä mitään treeniä tule. Pitäiskö niitä sitten jotenkin yrittää siellä liikutella. Mä osaan paremmin jumpata ilman kuulia.
oletko muistanut laittaa paljon liukastetta?
 
synnyttänyt
no ei treenatessa orgasmeja ;) mulla on vähän ristiriitaset fiilikset siitä kun joka paikassa toitotetaan että kannattaa treeanata lantionpohjaa synnytyksen aikana, ja sithän se oli hyvässä kunnossa kun liikuinkin paljon...nooh, synnytyksessä sitten sanotaan että on haitaksi kun on lihakset hyvässä kunnossa !?! vaikeutti lapsen ulos tuloa paljon. mitä järkee tässä. nyt en tiedä uskallanko niin treenatakaan jos tulee samat ongelmat eteen toisessa synnytyksessä.... joutuvat leikkaamaan sisältä ja antamaan rentouttavia kun oli lihakset liian hyvässä jamassa.
 
helppo ja huoleton tapa
Alkuperäinen kirjoittaja siili:
Alkuperäinen kirjoittaja helppo ja huoleton tapa:
Minä käytän treenikuulia (Smartballs nimeltään) myös päivittäin. Kun ne vaan laittaa aamulla jo sinne paikoilleen sisään, niin treeni hoituu automaattisesti päivän arkisia hommia samalla tehden.
Tilasin myös sellaiset pienet treenikuulat, mutta en jotenkin osaa varmaan niitä käyttää oikein. Jos laitan ne sisään, niin ne ei oikeastaan tunnu miltään ja voisin jättää ne sinne pitkäksi aikaa. Tuntuu ettei siinä mitään treeniä tule. Pitäiskö niitä sitten jotenkin yrittää siellä liikutella. Mä osaan paremmin jumpata ilman kuulia.
Mullakaan ei ole oikein toimineet ne pikkuiset irralliset kuulat. Jämähtävät sinne johonkin ja niistä en saa otetta, kuten smarteista. Ja kyllä vaistomaisesti tulee niitä kuulia liikuteltua edes-takaisin. Kun teen istumatyötä, niin silloin etenkin.
 
satulassa
Meille työpaikalle tuli satulatuolit muutama kk sitten. Esittelijän mukaan auttavat myös lantionpohjatreenauksessa, siis nämä uudet tuolit? En kyllä vieläkään ole huomannut tätä vaikutusta?
 
vähän kade
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja synnyttänyt:
itse en tiedä treenaanko liikaa vai liian vähän...sillon kun treenaan voin saada monta orgasmia ja sit jos on muutaman päivän tauko niin voi olla tosi kiven takana yksikin. ja kaikkea muuta ei niin kivaa siihen päälle, esim. virtsan pidätyskyky heikkenee yhtä äkkiä jos taukoa. onko tämä oikeasti mahdollista?
Tästä tekstistä saa sellasen kuvan että treenatessa saat orgasmeja :whistle:

Mut juu, mä oon treenannut päivittäin 14-vuotiaasta asti ja useita kertoja päivässä. On kehittynyt sellanen huomaamaton tapa pitää jännitystä lihaksissa ilman että ajattelen treenaavani.
Ja nuorena urheilin ( hiihdin) kilpaa jolloin varmaan jäi lihasmuistiin jotain. Mulla on ylikuntoiset lantiopohjalihakset ja synnytyksessä en voi ponnistaa yhtään liian aikaisin, ettei lihaksisto tee tulppaa lapsen eteen. (kuulin muuten ekan kerran samasta keskolassa yhdeltä äidiltä pari päivää sitten, sekin oli urheillut aika tavalla)
En ole koskaan kokenut virtsanpidätyskyvyssä mitään ongelmia enkä seksielämässä...paitsi että joskus on ollut joku lihaskramppi päällä jolloin ei mahdu sisälle mitään.
Tuon taidon kun oppisi!
 
"mie"
[QUOTE="ellu";25620740]Lantiopohjan lihaksia treenamalla saamme vaipattoman vanhuuden...[/QUOTE]

Tämän takia pitäisi varmaan alkaa treenata. Ei mulla ole mitään vaivoja/ongelmia vielä koitunut, vaikken ole treenannut mitään tähän mennessä. Lapsia on monta ja seksi eikun paranee... Ja tämä on totta.
 
Mä treenasin pari kk synnytysten jälkeen, sitten on taas koko homma unohtunut. Ei mulla ole virtsanpidätyskyvyssä mitään ongelmia ollut ennen eikä jälkeen synnytysten. en sitten tiedä onko nuoruuden 10 vuotisella ratsastusharrastuksella asiaan vaikutusta, että ne on kunnossa.

Satulatuolista tuli mieleen, että treenaisko se niitä lihaksia jos koittaa "keventää ilman jalustimia" siinä tuolissa, mutta siis niin ettei nyt oikeasti nouse vaan vain vähän tekee vaan lihaksilla töitä?
 
harmaa rodukka
Mulle joku seksikaupan pitäjä sanoi, että niiden peruskuulien kanssa pitää treenata niitä lihaksia ihan samaan tapaan kuin ilmankin kuulia, josta tuli vähän sitten sellainen olo, että miksi helvatassa sitten ostaa. Sitten kun maalaisjärkeilin, niin tottahan se on: Kyllähän siellä sisällä pysyy tamppoonitkin ilman lihasten tietoista käyttöä, joten harjoituksettomana kuulat vissiin samaa luokkaa tehossa. Lihaksia treenatessa ilman kuulia tehon kyllä tuntee aika nopeasti.

Samaa mieltä Mairan kanssa: Olin treenailematta lp-lihaksia raskauden ajan ja noin 6kk lapsen syntymän jälkeen ja paikat tuntuivat seksissä ihan yhtä piukoilta, mistä olin älyttömän yllättynyt. Aloitin kuitenkin lp-lihasten treenaamisen uudestaan, koska huomasin, että monta kertaa aivastaessani alkoi tuntua siltä, että kohta ei pidätyskyky riitä. Nyt taas riittää. Treenailen niitä suht harvakseltaan lähinnä jumpan yhteydessä (n. 3xvko) ajatuksena vain "ylläpitää".
 

Yhteistyössä