Miten unohtaa mies joka on toivoton tapaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loputon suo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loputon suo

Vieras
Olen korviani myöden ihastunut mieheen. Ihastunut alkaa olla lievä ilmaisu tunteisiini. Hän pyörii mielessäni jatkuvasti, perhoset säntäilee vatsassani ja kroppa suorastaan kipuilee himosta miestä kohtaan.
Tätä on jatkunut ensi tapaamisesta lähtien ja siitä on jo useampi kuukausi. Olen yrittänyt päästä tunteistani eroon ja välillä hetkeksi onnistunkin. Ja sitten kaikki alkaa alusta.
Mies pitää mua liekassaan. Lämmittelee hiljalleen ihanilla viesteillä ja kun sitten olen taas täydessä liekissä, etääntyy. Sopii tapaamisia, ehdottelee ties mitä ja kun h-hetki lähestyy, peruu sen enempiä selittelemättä.
Tavataan kyllä ja miehen katseesta ei voi erehtyä. Eikä niiden viestien sisällöstä. Mutta en jaksa tätä epävarmuutta ja hänen ailahtelevaisuuttaan.
Olemme vasta vahvan flirttailun vaiheessa. Tiedän etten voi enää perääntyä jos kosken häneen. Meidän kemiat on jo nyt aivan mielettömät. Tiedän kuitenkin myös, että tuo mies hajottaa mut palasiksi ja siksi tästä pitäisi päästä eroon ennen kuin homma menee pidemmälle.

Mutta miten? Auttakaa hyvät palstalaiset. Miten saan tunteeni jäähdytettyä? Joudun kuitenkin tapaamaan miestä vielä säännöllisesti. Sille en voi mitään. Eli himot ja ihastus pitäisi saada muutettua ystävyydeksi. Miten se tehdään?

Se vain flirttailee sun kans, ei ole sun suhteen tosissaan jos aina perääntyy.

Toivoton mm.tuon ailahtelevaisuutensa vuoksi. Tiedän myös, että en voisi olla suhteessa miehen kanssa. En voi avata aihetta enempää, mutta miehessä on muutama ratkaiseva piirre, joiden vuoksi suhde olisi toivoton.
Kuten jo mainitsin niin kemia välillämme on mieletön. Ja halut molemminpuoliset. En ole koskaan kokenut vastaavaa ja olen sentään jo nainen kypsässä iässä. Ja koska en ole vastaavaa ennen kokenut, niin en myöskään tiedä miten tilanteesta pääsisi irti. Olen kuin kala kuivalla maalla sätkimässä tuskissani.

Noh, ihan vaan kylmä järki käteen nyt nainen. Eli sun tarvisi opetella laittamaan tunteesi taka-alalle kohdatessanne ja järkeistämään kaikki toiminta hänen kanssa. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän, mutta aina voit ainakin yrittää tavatessanne ajatella niitä asioita, jotka tekisivät suhteestanne tuhoon tuomitun.

Jos et ole naimisissa, eikä mieskään, niin anna palaa. Jos homma ei etene miehen takia flirttailua pidemmälle, niin nauti siitä ja ole tyytyväinen, ettei etene, koska suhdekaan ei olisi mahdollinen. Jos taas homma menee eteenpäin, niin ota kaikki irti.. Nauti tunteesta ja maksa sitten kun on maksun aika..

Sano sille että lopettaa pelleilynsä jos suhdetta ei teidän välille voi syystä tai toisesta tulla. Vaihdat vaikka numerosi ja pysyt vaan kovana..et pysty tapaamaan/ihastumaan keneenkään normaaliin jos oot noin koukussa johonkin toivottomaan.

En voi antaa palaa kun tiedän jo valmiiksi että poltan näppini ja sydän menee pirstaleiksi. Tosin en tiedä olisinko tämän enempää hajalla kuin nyt olen.
En voi myöskään katkaista yhteyttä. Siis en oikeasti voi. Meidän täytyy ainakin toistaiseksi olla yhteyksissä.

Yhteistyössä