Miten unohdetaan kaikki, koko vanha elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Olen ihan loppu, ei ole enää mihinkään uuteen voimia ja pikku hiljaa hissutan eteenpäin.
Onneksi olen kesälomalla töistä.

Sain selville talvella, että miehellä on suhde työkaveriinsa.
Erosimme ja asun nyt lapsen kanssa uudessa asunnossa, kaikki meni suunnilleen hyvin tähän asti.
On ollut lapsen tarhanvaihto hässäkkä, kaikki paperisodat ja muut järjestelyt.
Nyt kaikki on selvää ja minulta meni voimat.
Haluasin vain itkeä, mutta lapsen takia jatkan päivästä toiseen hymyillen ja reippaana.

Kaikkea tätä helpottaa se, että näen entisen mieheni aika usein kun hän tulee lasta hakemaan hetkeksi luokseen.
Hymyssä suin, onnellisesti rakastuneena.
Nyt hän on puhunut lapselle tästä työkaverista ja lapsi tietenkin kertoo minulle mitä isänsä sanoo, koska ei ymmärrä, että äiti ei halua kuulla mitään.
Lapsi on 4v.
Olisi varmaankin esitellyt lapsen tälle, mutta älähdin ja nyt on pitänyt pienempää suuta tästä uudesta naisesta.

He matkustelevat ja viettävät viikonloput yhdessä, tulivat juuri eilen viikon reissulta.
On kuin meidän pitkää liittoa ei olisi koskaan ollutkaan.

Olisin kysynyt neuvoa, että miten tästä erosta pääsisi yli, miten unohdan entisen mieheni ja jaksan taas olla se onnellinen nainen, joka olin ennenkuin sain tietää tästä uudesta naisesta.

Se vaatii sen oman aikansa. Eikä sitä koskaan pysty unohtamaan, mutta yli tulet varmasti pääsemään. Vaikka nyt tuntuu pahalle niin joskus en osaa sanoa aikaa, eikä kukaan muukaan, niin jossain vaiheessa se ei enää tunnu pahalle ja huomaat että olet päässyt yli. Keskity omaan elämääsi ja keksi vaikka uusi harrastus. Voimia sinulle!!

[QUOTE="vieras";24293532]Miten sulle selvis tuo suhde?
Aikaa vaatii päästä yli, mutta kyllä sinä pääset! Tsemppiä![/QUOTE]

Mies ei halunnut enää seksiä ja alkoi viettämään lauantai öitä poissa kotoa, muka kaverin kanssa kaljalla oli.
Mies joka ei ole koskaan pahemmin juonut.
Tulee sunnuntaina kotiin selvinpäin, ei krapulassa ja on ollut kamun kanssa yön kaljottelemassa.

No siitä sitten tällainen sinisilmäinen hölmökin tajusi, missä mennään.

Ap, jos vielä olet siellä, itse juuri 2 viikkoa paininut samanlaisen pohjattoman surun kanssa, kun mies vaihtoi naista ihan lennosta. Matkustellaan hormonihuuruissa ympäri planeettaa, ja ollaan vietetty 2 viikkoa mökillä tän uuden naisen ja tämän lapsen ja mun lasten kanssa. Mökki on vielä yhteinenkin... mun 4-vuotias sitten raportoi mitä siellä tekevät.

Ja jos olet kuulolla tämä uusi akka, niin mieti vähän!! Mitä toi tekee meidän lapsille, 4-vuotiaan lisäksi on pari isompaakin lasta, ja jos oikein fiksuja olisitte, niin voishan sitä vähän munkin tunteita miettiä. Miksi tahallaan loukata noin törkeästi, eikö voisi nyt alkuun vähän hienotunteisemmin seurustella ja tapailla. Pari viikkoa on mennyt itkiessä, hyvä kun töissä on voinut käydä.

Yhteistyössä