Miten unohdan toivottoman rakkauden?! Auttakaa surkeaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjalla

Vieras
Ihastuin ja rakastuin järjettömästi mieheen, ja tunne oli molemminpuolinen. Tapasimme pari kertaa, ja meillä on ollut todella ihanaa yhdessä, ihanampaa kuin koskaan kenenkään kanssa. Haaveilemme yhteisestä tulevaisuudesta, jota molemmat haluaisimme enemmän kuin "mitään".

Mutta... tiellämme on liian suuria esteitä, ja mies ei näköjään ole valmis edes yrittämään että saisimme tuon yhteisen tulevaisuuden. Tiedän itsekin, että tulevaisuutemme näyttää todella synkältä... mutta toisaalta, jos löytää rakkauden, pitäisi mielestäni edes yrittää... kai.

Nyt mies on tekemässä minulle paskaisia: olen korviani myöten rakastunut häneen, ja hän "heittää kylmää vettä niskaani". Ei pidä yhteyttä, vaikka tietää miten sekaisin olen hänestä, välttelee... tekee minut hulluksi ikävästä ja surusta.

MITEN IHMEESSÄ SAAN HÄNET POIS MIELESTÄNI?? Olen niiiiin katkera, ja samalla edelleen niin rakastunut!!!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kait sitä karkuun menee jos toinen on noin intoo täynnä.
hiljaa hyvä tulee, yleensä...

Ehei, mies on ollut enemmän intoa täynnä. Itse olen ollut varovaisempi. Mies rakastui heti alussa minuun, itse jarruttelin vähän tunteitani ja olen nyt vasta rakastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ehei, mies on ollut enemmän intoa täynnä. Itse olen ollut varovaisempi. Mies rakastui heti alussa minuun, itse jarruttelin vähän tunteitani ja olen nyt vasta rakastunut.

no jos sillä kerkis mennä hermot sun jarrutteluun...

Ei... tässä on vasta parisen kk tunnettu ja pari kertaa tavattu, tai vietetty viikonloppu yhdessä.

Olemme molemmat sinkkuja, minulla lapsi, hänellä ei.

Ei... tässä on vasta parisen kk tunnettu ja pari kertaa tavattu, tai vietetty viikonloppu yhdessä.

Olemme molemmat sinkkuja, minulla lapsi, hänellä ei.

luulisin että se tyyppi on sitten väärä valinta :attn:

Aika parantaa, saattaa mennä aikaa mut jossain kohtaa huomaa ettei ajattele enää rakkauden kohdetta juurikaan millään tunteilla. Varsinkaan jos ei ole tavannut enää kyseistä ihmistä.

Kokemusta on...Elämä jatkuu, hyvänä ilman häntäkin. :)

Jep, väärä valinta taitaa olla... v*tuttaa vaan (anteeksi kielenkäyttöni, mutta ainut sopiva sana) kun nämä tunteet ovat näin järjettömän vahvoja. Aletaanpa tässä sitten unohtelemaan ja kärsimään... :(

Käy tilanne läpi. Jos äijä vaan vedättää pedin takia, niin kannattaa unohtaa moinen roisto.

Sitten vaan mieti, mitä elämältä haluat ja pidät silmät auki. Kyllä sieltä joku kunnon mies, eikä toimmoinen pelejä pelaava poika, tulee vastaan.

Yhteistyössä