miten ultrassa sanottu sukupuoliennuste on pitänyt paikkansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekan lapsen kanssa kysyttiin vasta ihan loppuraskaudessa ja luvattu tyttö sieltä tulikin. Nyt viedään viimestä viikkoa ja kahdessa ultrassa on veikattu toista pimatsua - toivotaan että tämäkin tilaus pitää paikkansa!

Poikaa veikkailtiin ja poikahan sieltä tuli. :)

En kyllä vielä ostaisi vaaleanpunaisia vaatteita, onhan joillakin ollut "varma tyttö" vielä raskauden loppuvaiheilla tulossa, mutta poika sieltä putkahtanut silti. :p

Minäkin tiesin vasta loppuraskaudesta (vko 36-37) että poika tulee, samoin toisen kohdalla. Tosin tiedän niitäkin, joilla veikkaukset ovat menneet pieleen. Voithan ostella neutraaleja värejä ja sitten vauvan synnyttyä sinistä tai vaaleanpunaista.

Olen käynyt Brunon 3D-ultrassa kaksi kertaa ja sukupuoliennuste oli 100% varma. Ja niinhän se oli. Esikoisen odotuksen aikoihin ei ollut vielä kyseistä metodia eikä vauvan asennon vuoksi uskallettu edes lähteä arvailemaan sukupuolta.

Mulla on parikin tuttua, joille on annettu VARMA arvio sukupuolesta, mutta pieleen meni! Kävivät kyllä ihan yleisessä ultrassa. :)

Mulle ultraava kokenut lääkäri sanoi, että EHKÄ tulee tyttö.Kirjoitti silti viralliseen lausuntoon, että tytön sukupuolielimet näkyivät...tää oli rakenneultrassa/4D ultrassa yksityisellä rv 18+5

olen se ap kirjoittaja

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 12:34 --- kirjoitti:
Mulle ultraava kokenut lääkäri sanoi, että EHKÄ tulee tyttö.Kirjoitti silti viralliseen lausuntoon, että tytön sukupuolielimet näkyivät...tää oli rakenneultrassa/4D ultrassa yksityisellä rv 18+5

olen se ap kirjoittaja

Tuo 4D-ultra on varmin rv 20-30, joten ehkä siksi sait EHKÄ-lausunnon :) .

rv12+0 nt-ultrassa ei olis lääkäri millään noin alussa mitään kertoillut/arvaillut, mutta pakotin ja sanoin että jos sä kerrot et niitä on kaks ni sit kyl kerrot "kumpia" ne on ja niinhän setä kertos että tyttöjähän nuo taitaa olla:wave:
...viikolla 16 oli taas ultra jossa sama lääkäri lupasi syödä hattunsa jos ei tyttöjä ole,elikkä tuolloin sitä uskalsi jo punaiset bodyt käydä ostamassa...

Ja kyllä se lääkäri-setä ihan oikeessa oli,meillä siis kaksostytöt vm2003 =)

Itse en ole halunnut kummassakaan raskaudessa tietää etukäteen kumpi tulee.Ollessani rakenneultrassa toisessa odotuksessani niin ultrahoitaja kuitenkin möläytti että:"Pitkäsäärinen tyttö täällä näyttäisi olevan.....tai mikä lienee..."Tämä lausahdus jäi mieleeni jäi alitajunnassa odottelin tyttöä pojan jälkeen vaikken kuitenkaan luottanut ultraan 100%,vaan ajattelin että kumpi vaan saa tulla.Vaatteitakin ostin neutraalin mukaan,lilaa ja keltaista....No toinen poikahan sieltä sitten kuitenkin tuli,ja ihana sellainen! :heart:

esikoisesta sanottiin että tyttö ja poika tuli.mulla itellä oli poika tunne.ja yksityinen lääkäri oli joka teki lapsettomuushoitoja työkseen,mutta sukupuolta ei osannu katsoa...toi9sta odottaessa oli poika tunne ja poika tuli ite katoin ultrasta en kysyny virhe veikkauksia...mutta en ostanu mitään vaaleanpunaista etukäteen... :heart:

Kaverillani oli joka ultras sanottu että poika tulee,mutta tyttöhän sieltä.Itse emme halunneet tietää,mutta minulla oli koko ajan ihan varma tunne että poika tulee ja niin tulikin..olisi ollut outoa jos tyttö olisikin putkahtanut..

Yhteistyössä