höh
Heittäkääpä nyt näin ihan huumoripohjalta, miten niitä tyttöjä tehdään? Meillä kaksi poikaa ja tyttökuume meinaa äityliä vaivata...
Kuinkas niitä poikia sitten tehdään??Alkuperäinen kirjoittaja höh:Heittäkääpä nyt näin ihan huumoripohjalta, miten niitä tyttöjä tehdään? Meillä kaksi poikaa ja tyttökuume meinaa äityliä vaivata...
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai ne siellä pussissa vanhene? Poikasiittiöt ovat nopeampia eli jos on juuri ovulaatio, todennäköisesti tulee poika. Jos ovis vähän myöhemmin, tyttösiittiöt vielä voimissaan kun hätäiset poikasiittiöt jo kuolleet.
Alkuperäinen kirjoittaja 2x tyttöjen äiti:miten niitä poikia tehdään???
mut entäs jos on huono rakastaja ja tulee silti tyttöi?Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:mie oon kuullu että vaan parhaat rakastajat saa tyttölapsia
No meil toi ei ainakaan pidä paikkaansa. Meil kaks tyttöä ja silloin kun oli se aika kuusta et pitäis natsata, oltiin varmaan 3 päivää ovulaation molemmin puolin jokapäivä puuhissa ja tyttöjä tuli.Alkuperäinen kirjoittaja mä:kun ei nussi joka päivä niin tulee tyttöjä
Me ku väkisin yritettiin lasta, niin ei tullu mitään, mut sit ku hellitettiin, eikä kokoajan oltu naimas, niin tyttöhän sielt tuliAlkuperäinen kirjoittaja Victoria Crown:No meil toi ei ainakaan pidä paikkaansa. Meil kaks tyttöä ja silloin kun oli se aika kuusta et pitäis natsata, oltiin varmaan 3 päivää ovulaation molemmin puolin jokapäivä puuhissa ja tyttöjä tuli.Alkuperäinen kirjoittaja mä:kun ei nussi joka päivä niin tulee tyttöjä
Saas kattoo mikä täst kolmosest tulee ku sitä ei tehty ku just tasan yks kerta.
No meillä on kerrasta tullut nämä molemmat poijjaat, jotta pitäiskö nyt sitten, vastoin kaikkia ohjeita, nypyttää jatkuvasti. Jossain kohtaa loppuu talouden kestokyky näihin empiirisiin tutkimuksiin. Jos nimittäin koittaa alakuuta ja yläkuuta ja virsikirjaa tyynyn alla ym ja aina vain poika tupsahtaa... No ei silti ihania ne on pojatkin!Alkuperäinen kirjoittaja Victoria Crown:No meil toi ei ainakaan pidä paikkaansa. Meil kaks tyttöä ja silloin kun oli se aika kuusta et pitäis natsata, oltiin varmaan 3 päivää ovulaation molemmin puolin jokapäivä puuhissa ja tyttöjä tuli.Alkuperäinen kirjoittaja mä:kun ei nussi joka päivä niin tulee tyttöjä
Saas kattoo mikä täst kolmosest tulee ku sitä ei tehty ku just tasan yks kerta.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:mie oon kuullu että vaan parhaat rakastajat saa tyttölapsia
tähänkö ei oikeesti tarvi muuta ku vähän rutistelua palloille?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Asetetaan peenis emättimeen ja rutistetaan soosi palloista liikkeelle.