jkjkjk
Mietin esim. meidän tilannettamme silloin kun olin lasten kanssa kotona sen 5vuotta yhteensä, mulla ei ollut työpaikkaa mihin palata äitysloman jälkeen, jos siis mies olisi jäänyt lasten kanssa kotihoidontuelle, niin minä olisin sitten ollut siinä myös työttömänä jonkin aikaa kotona...taloudellinen tilanteemme olisi romahtanut ihan täysin.
Jos tilanne tulisi nyt eteen, kun olen jo työelämässä mukana, niin kyllä tarvitsisi pohtia, että jääkö mies kotihoidontuelle vai laitetaanko lapsi päivähoitoon jo 1,5vuotiaana, koska meillä mies tienaa 4000/kk ja minä vaivaiset 1600, jolloin taloutemme lisi taas vaarassa... ei se raha tietenkään tärkeintä ole, mutta rahalla saa ruokaa.
Jos tilanne tulisi nyt eteen, kun olen jo työelämässä mukana, niin kyllä tarvitsisi pohtia, että jääkö mies kotihoidontuelle vai laitetaanko lapsi päivähoitoon jo 1,5vuotiaana, koska meillä mies tienaa 4000/kk ja minä vaivaiset 1600, jolloin taloutemme lisi taas vaarassa... ei se raha tietenkään tärkeintä ole, mutta rahalla saa ruokaa.