Miten tuo buzzador toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
Alkoi asia kiinnostaa. Miten se siis ihan käytännössä pelaa.

Sieltä tulee sulla testattavia tuotteitta paketti, jonka haet postista? Kokeilet tuotteita ja raportoit mitä tykkäsit? Onko pakko kysellä kavereidenkin mielipiteitä tai maistattaa heille, jos tulee jotain ruokaa vai riittääkö oman perheen maistelut ja mielipiteet? Viekö paljon aikaa? Ei siis maksa itselle mitään? Värväyksistä ja raporteista ilmeisesti saa bonuksia, mitä niillä sitten saa?

Juu eli homma on täysin ilmaista.
Kavereille oon antanu näytteitä jos on ollut jotain mitä tahtoovat kokeilla ovat sit kertonu mielipiteensä.
kait siihen periaatteessa oma perhekkin riittää koekaniineiksi :D
pisteitä saa juu, en tosin tiedä vieläkään mitä hyötyä niistä on.

paas yv jos kiinnostaa enemmän, voin laittaa sulle tuon yhden linkin sit.

Mitä enemmän pisteitä - sitä enemmän kamppanjoita.

No; kuulemma lama vei buzzador toimintaa.. Liityin 3 vuotta sitten.. olen ollut mukana 2 kampanjassa. jotka oli vuosina 2008..
Jaffa- kampanja ja nutricia puuro kampanjassa. Siihen se jäi.

Eipä oo paljon @- tullut.

Minä myös liityin kun kaveri lähetti pyynnön. Hän oli ollut kahdessa kampanjassa mukana 2008 ja aattelin että onpä hyvä homma. Yhtään kampanjaa ei ole tullut kahdessa vuodessa. Nyt kuukausi sitten tuli viesti, että onko minulla tuttavaa jolla on alle kahden kuukauden ikäine n lapsi jota voisin suositella toimintaan mukaan. Että eipä tuosta kyllä mitenkään hyödy jos nyt ei vaivaakaan ole.

VV: mulle tuli sama viesti.

Koivunkäpy: Oho O.o ja vau. Mitä kamppiksia on ollu? toki ne kiinnostuksen kohteet vaikuttaa paljon mitä sieltä tulee ja mitä ei.. ja ne pisteet..