Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

  • Viestiketjun aloittaja Miten tulla kipeäksi?
  • Ensimmäinen viesti
Miten tulla kipeäksi?
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.
 
SH uskoo jos menet vastaanotolle ja sanot että sulla oli eilen illalla kuumetta 38 ja nyt aamulla vaikka 37,5...saattaa mitata paikan päällä tai sitten ei, mut ei sillä oo merkitystä onko sulla sitä kuumetta just sillä hetkellä (olethan ottanut burana 600mg ennen vastaanotolle tuloa) koska kyllä aikuista ihmistä uskotaan.
Toivottavasti paranet ja saat levättyä :)
 
Miten tulla kipeäksi?
Hoitaja, ja toiseks, en polta joten ei oo tupakkaa ja en aijo syödä tupakkaa, koska siinä on tervaa ja paljon muita vaarallisia kemikaaleja. Ja ei usko ketään, heillä täytyy olla "todiste" jonkin älyttömän syyn takia.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Miten tulla kipeäksi?;27545966:
Hoitaja, ja toiseks, en polta joten ei oo tupakkaa ja en aijo syödä tupakkaa, koska siinä on tervaa ja paljon muita vaarallisia kemikaaleja. Ja ei usko ketään, heillä täytyy olla "todiste" jonkin älyttömän syyn takia.
Onko pakko olla kuumetta? Jos olisi vaan ripuli? Riittävällä määrällä ihan terveellistä ruokaöljyä iltajuomaksi saa takuuvarmasti vatsansa aamuksi sekaisin.
 
Miten tulla kipeäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27545986:
Onko pakko olla kuumetta? Jos olisi vaan ripuli? Riittävällä määrällä ihan terveellistä ruokaöljyä iltajuomaksi saa takuuvarmasti vatsansa aamuksi sekaisin.
Oletko maistanut? Koska, maistuu varmasti sulaneelle voille ainakin omasta arvauksesta. Miten saisin sen alas? Ja luulen että ripuli menee kyllä hoitajalta läpi ;)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Miten tulla kipeäksi?;27545996:
Oletko maistanut? Koska, maistuu varmasti sulaneelle voille ainakin omasta arvauksesta. Miten saisin sen alas? Ja luulen että ripuli menee kyllä hoitajalta läpi ;)
Ruokaöljyllehän se maistuu. Vaikea sanoa, miten hyvin sen saa alas. Siis riittävän määrän. Imeytä ruokaöljyä pieniin paloihin vaaleaa leipää ja sekoita öljyyn ensin vähän mustapippuria ja suolaa. Tosin niitä leipäpaloja pitää syödä aika paljon.
 
Miten tulla kipeäksi?
[QUOTE="vieras";27546000]kylmähän sen tekee, laita kylmäkalleja tms. paidan alle ja mene sänkyyn pariks tuntii[/QUOTE]

Kiitos, vihdoinkin hyvin asiallinen ja ei niin oksettava keino.
Kyllähän kylmästä kärsii, mutta kiitos :)
Toivottavasti saan sitten huomiseksi vapaata.
 
järkikäteenhei
tuota..jos ei ole nukkunut moneen yöhön kärsinee pahasta unettomuudesta. jos sä pyydät itsellesi vaikka ihan palkattoman vapaan sillä syyllä, että olet todella väsynyt valvottuasi monta yötä putkeen, niin eiköhän se onnistu ilman tuollaisia kuumeiden kehitteljä ym
 
Miten tulla kipeäksi?
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.
 
"peeveli"
Oot ihan kamala ihminen! kuinka kehtaat valehtelemalla hakea sairaslomaa? eikö olisi helpointa vaan mennä hoitajalle kertomaan univaikeuksista tms. Olisi kauheeta olla tollasen työkaveri..
 
"..."
Voi herran lettas näitä lomalla olevia koululaisia. Onko äiti järjestänyt huomiseksi siivouspäivän eikä oikein nappaa? Työterveydestä meinaan saa kyllä sairaslomaa ilman sillä hetkellä olevaa kuumettakin, jollei sitten ole jotain aiempaa historiaa.
 
hahah
[QUOTE="vieras";28033414]Eipä tuota oo koskaan tarvinnu kakata työterveydessä näytteeksi ripulista :LOL: on aina riittäny se, et kertoo tuotoksen olevan ripulia :kieh:[/QUOTE]

En tiedä onko keksitty juttu, mutta työkaveri väitti että työterveydessä olisi tarkastettu suoli. Oli nimittäin sellainen työterveys missä sai olla pää kainalossa eikä silti kirjoitettu sairauslomaa, mitään ei uskottu, 39 asteen kuumeesta sai sen päivän vapaaksi ja pyydettiin sitten tulemaan uudestaan, jos vielä seuraavana päivänä jatkuu..
 
"veiras"
No hoh hoijaa, eiks kolme päivää saa olla pois ilman todistustakin? Vai onks tässä jostain muusta kysymys, tulipahan vaan mieleen.
Ei jokapaikassa saa olla. Jos saa olla niin se on työpaikalla sovittu sääntö. Mitään lakia siitä ei ole ja työnantaja saa halutessaan vaatia todistuksen kaikista sairaspoissa oloista. Eikä työnantaja ole pakko hyväksyä terkkarin/sh:n todistusta vaan voi halutessaan vaatia lääkärin todistuksen :(
 

Yhteistyössä