Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

  • Viestiketjun aloittaja Miten tulla kipeäksi?
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Pakoilla nyt velvollisuuksia.. Hohoijaa.
Muistan kun 13 vuotiaana en halunnut mennä luokkakuvaan, niin tekeydyin kipeeksi.
Eli laitoin vadin täytee jäitä ja pidin jalkoja siinä 2 h.
Palkinnoksi sain kovan keuhkokuumeen ja 3 viikkoa sairaslomaa. Hengenlähtökään ei ollut kovin kaukana tuossa iässä.Että suosittelen OIKEIN lämpimästi!
 
lintsari poliitikko
Tämä on yksinkertainen tapa saada lomaa:Menet uimaan vaikka nyt sateilla ja parempi olisi kun menisit kieriskelemään lumeen tai loskaan

ps. Toimiii ainaki mulla:)
 
Pieni valhe
Siis täytyykö syy olla se kuume? Eikö joku muu sairaus tule kyseeseen? Itse kerran iltalenkillä venyttelyn aikana tunsin pientä kipua vasen kyljessä. Seuraavana aamuna kävin työteeveyslekurilta hakee 3pv saikkua vaikkei kylki enää ollut kipeä.
 
kokeilia
Kokeilen parhaillani sellaista että seisoin kylmässä vesilätäkössä paljain varpain. En ole varma toimiiko se mutta kerron sitten .. Tämä jos toimii niin suosittelen tätä konstia ja parhaiten huom jos toimii niin myös sellaisille ihmisille joilla on hyvä vastustus kyky.. :)
 
Paskojavinkkejä
Oon testannu noita kaikkia juttuja. Oon syöny hammastahnaa, syöny 2 tupakkaa, imeny teepusseja, hiplasin kaikki kodin ovenkahvat ja sellaset enkä sairastunu ja olin ulkona t-paidassa 30min ja soin mun kilpikonnan terraariosta porkkanan paloja et saisin salmonellan ja tyhmille tiedoks 20-80% kantaa salmonellaa, joten ei toimi :--) mut kannattaa testata koska mulla on varmaa hyvä vastustuskyky :D
 
moimoimoioim
Oon kuullu et tupakan, teen tai kahvinpurun pureskelusta nousis kuume jonkinverran. Kyselen vaan että pitääks sen olla tupakan tumpin puruja vai miten? Ja paljonko sitä tarvii pureskella että alkaa kuume nousee edes vähäsen? Tottakai se on riskialtista touhua mutta oon aika epätoivone
 
enkerronimeänijuurinyt
Kylmäkalle paidan alla nostaa lämpöä oikeesti! Testasin ihan vaan huvin vuoks ja nyt jo 37. Normi lämpö mulla on 35-36. Eli laittakaa kuitenkin astiapyyhe kylmäkallen päälle ennenkun laitatte sen mahaan. Ettei tule liian kylmä. Tai muuten vaan on helpompi sietää kylmää kun siinä on se astiapyyhe mutta tosiaan toimii
 
"Sokea Reetta"
Kepeä tapa vilustua: Mene julkiselle paikalle, hiplaa ankarasti kaiteita ja ovenkahvoja. Sivele kätösilläsi silmiesi limakalvoja - saat kuumeen lisäksi mahdollisesti muitakin säväyttäviä tauteja.
 

Yhteistyössä