Miten tulkitsisit tällaista käytöstä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailuja...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailuja...

Vieras
kyseessä on eräs varsin läheinen sukulaiseni.

Jos kysyn että voinko tulla käymään, niin hän ei koskaan suhtaudu asiaan kielteisesti, ja toivottaa tervetulleeksi heille, mutta sitten taas toisaalta hän ei koskaan kutsu minua omatoimisesti kylään (lukuunottamatta jotain isompia perhejuhlia).

Ja jos minä pyydän häntä perheensä kanssa tai yksin käymään, niin koskaan ei tunnu löytyvän sopivaa hetkeä.

En nyt sitten tiedä, että tarkoittaako tuo sitä, että hän/he eivät oikeasti haluaisi minun käyvän siellä ollenkaan, mutta ei vaan kehtaa kohteliaisuuttaan sanoa. (Ja kyseessä on siis sellainen henkilö, jolta on mahdotonta saada suoraa vastausta, vaikka kuinka lupaisi, että ei loukkaannu)

Jos ne on vaan laiskoja lähtemään itse mihinkään ja tykkäävät kuitenkin kun heillä käydään. Minä olen vähän tuollainen saamaton kyläilyjen järjestäjä :unsure:. Harvoin kutsun ketään meille, mutta kiva silti jos joku käy! Ja töiden jälkeen varsinkin laiskottaa niin, että en itse useinkaan jaksa ajatella kyläilemistä. Heidän suhtautumisestaan sinuun/asioista joista juttelette voi varmaan jotain päätellä.

Yhteistyössä