Miten tulisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs mies

Vieras
Moikka!

Sitä vaan ihmettelin, et mites mun tulis oikein päästä eroon mun seksin suorituspaineista, ku naiseni suuttuu aivan armottomasti jos ei saa orgasmia seksin aikana, siis alkaa haukkumaan ja mollaamaan ja puhumaan siitä kuinka "exällä oli iso ja semmosta ois kiva saada" jne jne..? Huonosta seksistä HÄN kärsii silloin tällöin, johtuen siitä et mä tuun liian nopeesti, oon koittanu lukee netistä et miten sais "hidastettua" tota tulemista, mut enpä oo mitään toimivaa ratkaisua löytänyt..

Haluaisin vaan antaa rakkaalleni täydellisen tyydytyksen, mutta jos en sitä tuota niin on kolmas maailmansota jälleen alkanut, jotenka suorituspaineet asian suhteen on melkoiset.. Vinkkejä vihjeitä ideoita? Ai niin ja hän ei enää anna nuolla itseään jostain minulle käsittämättömästä syystä :/

Minä selvisin sillä, kun kädenkanssa teen vaimolle sen ansaitun orgasmin.

Ne alkuhyväilyt ovat myös tärkeitä. Hyväilkää muualta niin pitkään, että hän itse pyytää hyväilemään sitä vakosesta.

Se siemensyöksyn pidättäminen on kokolailla vaikeaa, mutta harjoitellen pitäisi onnistua. Yhdyntä pitää keskeyttää riittävän ajoissa, ja ajatella jotain muuta asiaa. Jotenkin se pitäisi pystyä estämään samallalailla, kun pissauskin keskeytetään. Sillä pissauksen keskeyttämisellä sitä voi myös harjoitella.

Tuossa yhdynnän keskeytyksessä saattaa tulla yksi ongelma, johon voi naiset antaa vastauksen. Miltä naisesta tuntuu se, kun mies keskeyttää homman useaan otteeseen? Vaikkapa minuutin välein. Meneekö siinäkin tunnelma pilalle.

Vai voiko se hetken rauhoittuminen olla naisellekin mukava kokemus?

Rauhallnen keskustelu asiasta ja molempien ymmärrys toisiaan kohtaan pelastaisi monelta harmilta ja sotimiselta.

Siirtäkää suorituspaineet naiselle tasa-arvon nimissä.Suuttukaa,jos nainen ei saa orgasmia säädetyssä ajassa.Miksi miehen pitää aina olla syyllinen,jos nainen ei osaa?

Mitähän nainen ajattelee silloin, jos ei saa orgasmia? Silloinhan pitäisi ajatella kaikenlaisia eroottisia asioita. Eikä ainakaan niin, että tuleekohan se orgasmi vai ei.

Jotkut naiset ovat sanoneet viisaasti orgasmi pitää ottaa. Eli itsellä on suurin vastuu.
Sillä ei se pelkällä miehen hankauksella tule. Itse pitää olla hommassa mukana.

Koittakaa keskustellen ensin tehdä toiveenne selviksi.

Minulla auttaa runkkaaminen. Kun on pienikin epäily seksistä vaimon kanssa niin käyn runkulla. Jos vielä ottaa yhden oluen niin aina parempi. Saa panna voimalla ja rauhassa eikä heti ole ruiskimassa pilluun. Tosin onneksi vaimo ei jaksa pitkiä panoja!! Mene runkulle enne naintia niin helpottaa.

Yhteistyössä