Miten tulevat isät kuumeilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveilija87

Jäsen
29.06.2010
817
0
16
varsinais-suomi
Onks teidän miehet yhtä innoissaan kuin te itse? Vai ovatko he vähän hillitympiä? :D

Mä bongaan kaiken aikaa hienoja vaunuja, ihania vaatteita yms. ja eihän mies meillä ainakaa sellasia ossaa kattoa yhtää :D

Mutta muuten on kyllä ihan kybällä mukana; miettii auton vaihtoa, vertailee vaunuja ja etsii netistä tietoa esim. miten äitiyspäiväraha muodostuu ja kuinka paljon tulee saamaan yms..Oli jo pohtinu sitäkin, että haluaisi mun olevan kotona ainakin 2vuotta, koska tietää miten tärkeetä se mullekkin on jos saisin olla pitkään lapsen kanssa kotona... Ja vaikka mitä muuta...

Eilen juteltii muutama tunti kaikista vauvaan liittyvistä asioista ja jaksamisesta, parisuhteesta, hankinnoista yms.

Niin ihanaa huomata miten tämmöinen asia yhdistää meitä ihan älyttömästi ja samalla huomaan, miten onnellinen olenkaan :heart:
Mun monen vuoden haave vihdoin toteutumassa ihanan miehen kanssa :heart:
Harmittaa vaan kun en oikeen kellekkään voi näistä puhua ku halutaan koko asia vielä pitää salassa. Siksi pakko kirjoittaa tänne :D

lähinnä painostamalla toiseen lapseen ja puhumalla pojalle, että sitten kun meille tulee se vauva... vaikka olin kieltäytynyt...

Sitten suostuin niin herra on onnensa huumassa ja tänään se kysy multa, että koskas me saadaan tietää millon me saadaan se vauva :laugh: et kai seki aika paskat housus on :D

mäkään en vouhota tästä muille, paitsi muutama kaveri tietää... Mutsi on vöyhöttäny toisesta jo ekan syntymän jälkeen :headwall: se kun on itekki vast 43 ni sanoin, että tee itte jos vauvan haluut :laugh: se siihen: EN :D

Meidän äiti ja samoin anoppi on kanssa iha innoissaa ja koko ajan kyselevät joko vauva tulossa, joko tärpänny yms. :laugh: Ovat myös painostaneet aika kauan jo :D
Ovat myös pohtineet,että heille taitaa tulla riita siitä milloin saavat lasta hoitaa kun viikonloppuja niin vähän :laugh: Huhhuh.... :D

Mies oli illalla hyvä kun laskeskeli kuukausia, että millo syntyis jos nyt tärpääis tai jos tärppäis ens kuussa..Ja valitsi huhti-toukokuun syntymäkuukaudeksi ni mä en joutuis olemaa ison mahan kanssa kauheissa helteissä tai synnyttämässä :laugh: :heart:
No, ei ne asiat ehkä ihan noin mee (kuhan vitsaili)...
Mutta aika hellyyttäviä hänen jutut ja ajatukset kyllä on :heart:

Ihania juttuja täällä :D Meillä mies laski eilen että jos nyt hedelmöittyminen olisi tapahtunut niin LA olisi 12.4, ja se on ollut minun LA aikoinaan kun äitini odotti minua :heart: Mieheni MUISTI tämän, vaikka äitini joskus mainitsi asiasta keväällä kun puhuimme minun syntymästäni ja ylipäänsä synnyttämisestä :) Miehelleni lapsi olisi ensimmäinen biologinen, minulla on jo yksi lapsi 2v10kk jolle mies on kuin isä.

Minä luulen että meillä mies yrittää hillitä itseään nyt ettei tulisi paineita yritykseen kun oli se toukokuinen keskenmeno. Kuitenki huomaan miten hän katselee kaupoissa pikkuvauvoja ja odottavia naisia juuri sillä haikealla katseella ja yleensä vaihdetaan keskenäänkin katseita että, voi kun olisi se oma pienokainen jo..
Joskus hällä sitten saattaa lipsahtaa että tuliskohan nyt tyttö vai poika kun oltiin tuossa asennossa, eihän sitä voi ko nauraa, kun ei se ihan nuin mee.
On ne niin sulosia nuo kuumeilevat tulevat isit :heart:

Meillä mies ei muka kuumeile, mutta kuitenkin kiltisti kuuntelee mun "oonkohan raskaana, kun nyt kolottaa/vihloo/vuotaa" jne. juttuja. Ja kun kiukuttelin yks päivä, niin totes vaan nauraen, että onpa ihana aika taas tiedossa hetken päästä (viittas tulevaan raskauteen). Muutenkin hänen vauvakuume ilmenee paremmin suhtautumisessa meidän kahteen lapseen. Vaikea selittää, mutta huono kun on tunteitaan näyttämään, niin oon oppinu tulkitsemaan tässä kymmenen vuoden kuluessa! =) Taitaa tuo kuitenkin odottaa tulevaa raskautta jopa enemmän kuin minä!

Eipä tuo pahemmin kuumeile, aika neutraali. Toki innoissaan hoitaa asiansa seksiin liittyen :laugh:

Ehkä sitten jos joskus tärppää niin alkaa olla enemmän asiassa mukana. Toki toivoo, että pian tärppää.

Uusimmat

Yhteistyössä