Miten tuleva isä reagoi kun kerroitte raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja hilppa
  • Ensimmäinen viesti
hilppa
Aattelin kysellä sellasta et miten teidän miehenne reagoivat kun kerroitte raskaudesta?

Kerroin ukolle et nyt on sellanen tilanne et on mahdolllista et oon raskaana. Ei silloin oikein mitään sanonu päätettiin tehdä testi. Sit ku testi plussas, niin mies katseli sitä ja sanoi mulle et meän pitää muuttaa pois tästä kaupungista,(kysyin miks?)koska sinun isä tappaa minut sit ku saa tietää

:p

Mun mies meinas jättää työpäivän kesken ja ajaa kotiin. Oli onnellinen plussasta (kaksi negaa oli ollut jo ennen sitä). Sekosi onnesta puhelimessa kun asian kerroin, en muista itkikö vai nauroi. Vai molempia. Varmisti moneen kertaan että onko se varma, onhan se sitten varma? Voiko se testi vielä erehtyä? :D

adele85
Mies itse oli ehdottanu et jätetään ehkäisy pois joten olihan se onnessaan kun kerroin plussasta! Laitto intistä viestin et "mä olen kulta ihan sanaton, hyvässä mielessä". Lomille tultuaan silitteli ja pussaili jo masua. =)

meilläkin oli ihan odotettu tapahtuma. Kuukautiset huijas paristi, ne oli aika paljon myöhässä. Siks mies ei meinannu uskoo kun sanoin että ei ne tuu nyt ollenkaan. Se oli tasan vuos sitten jouluna kun sitten tein testin, oli aika hyvä yhteinen joululahja miehelle ja mulle =)

rita18
meille vauva oli pitkään suunniteltu ja pari kuukautta yritetty,joten ei niin yllätys että sitten viimein tärppäs,molemmat oli onnellisia tulokkaasta,ja edelleen ollaan,laskettuun aikaan vielä pari viikkoa,*huoh* :) innolla odotetaan...

Tosi hyvin suhtautu :hug: Olimme jo puhunneet lapsi asioista aikaisemmin ja posiitiivista merkkiä oli ilmassa.
Positiivinen oli raskaustestikin :saint: Joten ilo uutisen kerrottuani ukolle oli innokaampi kuin mä!

Yhteistyössä