miten tulette toimeen kälyjenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun käly on aika kärkäs ihminen kommentoimaan meidän elämää ja loukkaantuu ihan uskomattomista asioista. Aina kääntää kaikki kuitenkin niin että vika on meissä. Hänellä ei ole lapsia eikä käsitystä millaista on arki kahden vaippaikäisen kanssa. Ihmettelee mm. miksei me matkustella ja kyläilläänkin harvoin, loukkaantuikin kun ei käydä hänellä kylässä tarpeeksi usein. Meillä ei ole autoa ja kahdella bussilla pitäisi lähteä..
Tämä ihminen syö mun energiat ja pelkkä nimen kuuleminen välillä ärsyttää. Olen antanut kuikuttelujen mennä ohi korvien mutta nyt tuntuu että pää repeää!
Miten teillä, onko kälynne/lankonne mukavia, kuinka usein pidätte yhteyttä?

En tunne toista kälyäni, olen tavannut kerran hänet.(häissä 10v sitten)
Toisen kälyn kanssa keskustelu loppui hänen lausahtaessaan kepeästi: " Ei ole olemassa kirjainyhdistelmä-lapsia, on vain huonosti kasvatettuja kakaroita ja heidän huonoja vanhempiaan."

(Oli keskustelun aiheena veljenpoikani, jolla add-diagnoosi)

Mun käly on 12vee :D
Ei meillä paljon yhteistä ole, ollaan muutenkin luonteilta todella erilaisia, en usko että meillä kovin paljon yhteistä tulee koskaan olemaankaan. Mutta nähdään monta kertaa viikossa.

Olen tavannut kälyni vain kahdesti. Olemme varsin erilaisia ja elämme ihan eri maailmoissa.Olen nähnyt häntä todella niin vähän, etten osaa sanoa pidänkö häntä mukavana/vähemmän mukavana.
Uskon että tavatesamme voimme tulla toimeen keskenämme, mutta en usko että meistä tulisi kovin läheisiä.

Tulen ja en tule toimeen.. miehen vanhempi veli ja hänen puolisonsa sais mun puolesta ampua, miehen nuorempi veli on ok ja hänen tyttöystävänsä on aivan ihastuttavan ihana. Siskoni mies on mukava ja olemme hyviä ystäviä keskenämme, veljeni tyttöystävä on viileä ja tyyni, saattaa varmaan jopa paheksua minun räväkkää kohellustani, mutta on ahkera tyttö ja sopiva veljelleni.

Yhteistyössä