miten tulette toimeen exän nykyisen kanssa?

Tossa kun oon tuolla uusioperhe-osiossa vieraillu ja lukenut/vastaillu noihin niitten viesteihin niin tulee kyllä sellanen kuva, että se lähiäiti on elareilla humputteleva ja exästään tuhkatkin pesästä imevä hylkiö...Mites te tuutte toimeen ex-puolisoiden nykyisten kanssa, joiden kanssa exällänne on vielä ehkä lapsiakin?

meillä ei vielä oo näitä uusia kumppaneita niin asiat sujuu niin hyvin, vähän pelottaa et kuinka se muuttuu..tosin meillä kummallakaan ei oo aikomusta uusia lapsia enää tehdä, kun nuo kolme on ihan riittävästi, vaan mistä sen koskaan tietää...
 
Hyvin esikoisen isän avovaimon kanssa. Lähinnä hänen kauttaan asiat soittelen jos on. Poika on jo tosin kohta 16v. Käy itse tapaamassa jos haluttaa. Elareista ei ol ollu mölöötä ku hälle tulee velkaa kokoajan kun ei siis itse maksa vaan kunta. Mutta muuten siis ok. Kuopuksen isän kanssa ei olla ollenkaan tekemisissä. Isyyttä en ainakaan toistaiseksi ole selvittänyt. Mutta vaikka selvittäisin ei se tulis muuttumaan.
 
Niin ja esikoisen isällä ja avovaimolla on yksi yhteinen lapsi joka myös meillä käynyt vanhempineen pojan ristiäisissä ym juhlissa.

ps. samaa mieltä ku sinäkin tosta mitä sanoit kun oot tuolla uusperhe puolella käynyt. Itsellä ei ole uutta puolisoa eikä varmaan tule iha hetkeen. On sen verran pettymyksiä ollut nois ihmissuhteis et ei paljon kiinnosta täl hetkel.
 
Lanella
Niinkin hyvin, että en halua ikinä nähdä tapausta. Hyvin kyllä tää pelas korttinsa, en missään tapauksessa halua lähteä edes isyyttä selvittämään lapsen isän kanssa vain ja ainoastaan tämän puolison takia :/
 
justiinsa
Eksällä ne uudet puolisot vaihtuu siihen tahtiin, etten pysy perässä, mutta suhtautuminen heihin on neutraali. On ihan sama, millainen tyyppi siellä on, kun eivät ota kuitenkaan lapsia luokseen. Yksi poikkeus oli joukossa. Hänen aikanaan tapaamisiakin oli sentään joskus ja lapset tykkäsivät. Minä olin tyytyväinen, mutta ehkä hänkin sitten kyllästyi leikkimään kolmen lapsen äitipuolta, kun äijä vain makasi sohvalla ja joi kaljaa sillä aikaa kun tämä nainen leikitti lapsia.
 
Itse olen isä ja tilanne on tämä. Ex-vaimoni ja lapseni äiti rakastui avioliitossa ollessamme parhaaseen kaveriin, ja heillä oli suhde joka poiki ex-vaimoni halusta avioeron.

Omakotitalon jätin osituksessa suosiolla äidille, jotta poikani voisi asua siinä pihapiirissä missä oli syntynyt, ja 1,5 vuotiaaksi kasvanut ennen eroprosessin käynnistystä. Meni puoli vuotta ja ex-paras kaverini muutti tuohon taloon ex-vaimoni kanssa, nykyään ovat kihloissa ja tehneet yhden vauvan. Poikani on 4v.

Täytyy sanoa että näissä olosuhteissa en tule toimeen ex-parhaan kaverini kanssa, mutta toisaalta en rauhallisena ihmisenä myöskään harrastanut mitään riitelyä tai väkivallantekoja.
 
Exä on seukkannut reilun vuoden uuden naisen kanssa ja heidän alkutapaleella olisin halunut tavata naista kun he olivat muuttamassa yhteen mutta tämä ei suostunut...? Soitti sen sijaan ja haukkui pystyyn...Eli en ole koskaan nähnyt koko tapausta!! Eikä enään kiinnostakaan
 

Yhteistyössä