Miten tossa laihdutuksessa oikein onnistuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En saa millään sitä käyntiin edes! Nyt olen ostanut kaapin täyteen nutriletteja ja siis eeeeih.. oli pakko ottaa ruisleipää vielä päälle, koska on NÄLKÄ! Töissä söin pienen annoksen tänään ihan perusruokaa ja kotiin tullessa nälkä on hirmuinen ja saatan syödä siis normaalisti järkyttäviä määriä. Nyt kun pitäs vähentää, niin ei onnistu. Vaikka kuinka olen vahvasti sitä mieltä aina että nyt alkaa laihdutus, annan periksi jo heti ensimmäisenä päivänä.

10kg pitäis saada pois :(

Mä sanoisin että tahdonvoima ratkaisi ainakin mulla. Siis niiiiin monet kerrat mä melkein itkin ja raivosin itelleni kun teki niin paljon mieli millon mitäkin ylimääräistä mutustella.
Sitten vaan pidin pääni ja jatkoin sitkeästi, keksin jotakin muuta tekemistä tilalle. Lähdin vaikka ajelemaan autolla tai kaverille kahville tai sitten ihan kävelylle ulos. Nyt oon n. 30 kg kevyempi ja se tosiaan on sen arvoista .)

Alkuhan siinä se hankala on... Itsellä auttoi sokerihiirenä se että pidin yhtenä päivässä karkkipäivän. Muuten oisin himoinnut karkkia koko ajan mutta kun tiesin että yhtenä päivänä saan herkutella, kestin.

Myös se että opin sietämään nälkää, helpotti. Alussa se oli pirun hankalaa. No, nyt sitten tasapainoillaan Kiloklubin avulla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä