Miten toimitaan kun positiivinen testi?

Raskaus on minulle ensimmäinen ja kaipaisin ohjeita mitä tulee tehdä kun testi näyttää plussaa? :ashamed:
Raskaus on toivottu,niin missä vaiheessa ja minne otetaan yhteyttä? Anteeksi kun kyselen näin yksinkertaisia,mutta en ole oikein varma. Terveyskeskukseen kai? Soitetaanko heti samalla viikolla vai myöhemmin? Kiitos jos jaksatte valaista asiaa minulle! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinja:
Raskaus on minulle ensimmäinen ja kaipaisin ohjeita mitä tulee tehdä kun testi näyttää plussaa? :ashamed:
Raskaus on toivottu,niin missä vaiheessa ja minne otetaan yhteyttä? Anteeksi kun kyselen näin yksinkertaisia,mutta en ole oikein varma. Terveyskeskukseen kai? Soitetaanko heti samalla viikolla vai myöhemmin? Kiitos jos jaksatte valaista asiaa minulle! :hug:
Onnea! :flower: Soittelepa sinne kotipaikkasi äitiysneuvolaan. Samantein tai vähän myöhemmin. Ne sitten sanoo koska pääset eka käynnille.
 
Kiitos neuvoista! Raskausviikoista en ole varma,ei kuitenkaan yli 5rv luulisin jos laskelmat pitävät paikkansa :)
En meinannut ensin uskoa posotiivista tulosta kun 9kk yritystä takana ja tottunut epäonnistumaan kuukausi toisensa perään... :/
Mutta uskallan nyt iloita, murehdin sitten jos aihetta :hug: (menee kesken ym)
 
mn
Ota kalenteri esille ennen kuin soitat: terkkari haluaa tietää mm. koska viimeiset kuukautiset ovat olleet, niin hän laskee kuinka pitkällä raskaus on ja mikä olisi sopiva aika ekalle käynnille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinja:
Kiitos neuvoista! Raskausviikoista en ole varma,ei kuitenkaan yli 5rv luulisin jos laskelmat pitävät paikkansa :)
En meinannut ensin uskoa posotiivista tulosta kun 9kk yritystä takana ja tottunut epäonnistumaan kuukausi toisensa perään... :/
Mutta uskallan nyt iloita, murehdin sitten jos aihetta :hug: (menee kesken ym)
Uskalla vaan iloita :) Meillä meni yli 2v. ennenkun poika sai alkunsa ja pelkäsin koko raskauden ajan että menee kesken tai lapsi kuolee kohtuun (vuosinkin kolme kertaa ennen rv.12). Silti ostelin vauvalle tarvikkeita jo varhasessa vaiheessa (vaunut rv.5 :whistle: ). Poika täyttää uutenavuotena 2v. :heart:
 

Yhteistyössä