miten toimisitte tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Eli jos tilanne olisi seuraavanlainen että nykyisen miehenne kaveri seurustelisi naisen kanssa jonka kanssa exänne olisi pettänyt teitä, olisko ihan ok että miehenne olisi kavereita tän miehen kanssa sekä tämän sen tyttöystävän joka petti teitä exänne kanssa? asia ei siis tapahtunut näiden kahden suhteen aikana.. jos ei, mitä tekisitte?

Tottakai on ok, että mies on edelleen kaveria ystävänsä kanssa. Ja samaan pakettiin kuuluu kaverin tyttöystävä. Sinun ei tarvitse olla naisen ystävä, mutta ole ennemmin välinpitämätön, etäinen ja kohtelias kuin avoimen vihamielinen.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Ei haittais yhtään, eihän se naisen vika olisi että mun exä ois pettänyt mua! Ellei tää nainen ois ollut joku mun paras kaveri mut tästä ei tainnut olla kyse ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26541975:
Ottaen huomioon, että rakkain ystäväni on nainen, jonka ex petti sitä mun kanssani aikoinaan, niin ei tuollainen kuvio haittaisi mua ollenkaan.

Oliko hän "rakkain ystäväsi" pettämisen aikoihinkin? Epäilen. Ei ystävälle tehdä tuommoisia temppuja.

ei se pettäminen munkaan mielestä ole kokonaan sen naisen vika tottakai tässä exässä on sitä vikaa kun sehän se parisuhteessa oli, mutta en erityisesti arvosta näitä naisia, jotka tietävät että toinen osapuoli seurustelee..

Vielä lisäkysymyksenä miten suhtautuisitte jos tämä nainen ja miehenne olisivat keskenään kavereita?

[QUOTE="aapee";26542013]ei se pettäminen munkaan mielestä ole kokonaan sen naisen vika tottakai tässä exässä on sitä vikaa kun sehän se parisuhteessa oli, mutta en erityisesti arvosta näitä naisia, jotka tietävät että toinen osapuoli seurustelee..

Vielä lisäkysymyksenä miten suhtautuisitte jos tämä nainen ja miehenne olisivat keskenään kavereita?[/QUOTE]

Kyllä tuo mua varmasti häiritsis. Mutta en siltikään voisi mieheltä kieltää kaveruutta. Kertoisin miehelle tunteistani ja oppisin olemaan ajattelematta asiaa kun ei siitä mitään hyötyä ole.

Minun puolestani mies saisi olla edelleen kaveri sen miehen JA naisen kanssa, kunhan on kaikille osapuolille selvää että mua ei sen naisen kanssa samaan tilaan yritetä saada.

Tiedän että mieheni tässä tilanteessa ei edes haluaisi olla naisen ystävä vaan päätyisi säilyttämään välit vain kelvollisina miespuolisen ystävän vuoksi.

[QUOTE="aapee";26542013]ei se pettäminen munkaan mielestä ole kokonaan sen naisen vika tottakai tässä exässä on sitä vikaa kun sehän se parisuhteessa oli, mutta en erityisesti arvosta näitä naisia, jotka tietävät että toinen osapuoli seurustelee..

Vielä lisäkysymyksenä miten suhtautuisitte jos tämä nainen ja miehenne olisivat keskenään kavereita?[/QUOTE]

En pitäisi ollenkaan siitä, että miehelläni olisi kaverina nainen, joka on osaltaan aiheuttanut mulle ahdistusta ja ties mitä.

Mies voisi tavata kaveriaan ilman, että naisystävä on mukana. Ei mun tarvitse sietää sitä, että mies on tekemisissä naisen, jonka kanssa mua pettänyt, kanssa.

Yhteistyössä