E
ei jaksais aina
Vieras
Eli mä en enää kohta tiedä mitä tekisin meidän poikien kanssa! Vanhempi kohta 8v. ja nuorempi kohta 4v. Tappelevat siis keskenään jatkuvasti.... vanhemmalla adhd joka ns. vaikeuttaa tietyllä tasolla leikkimistä pienemmän kanssa ja hän m yös tosi äkkipikainen. Nuorempi vielä sen verran pieni, että ei ymmärrä miksi veli käyttäytyy kuin käyttäytyy.eikä teitenkään osaa välttää tietysti niitä tilanteita jossa ärsyttää veljeään. Vaikkakin koetettu hänelleki selittää mistä isoveli hermostuu ja mitä EI kannata tehdä jne...
Ongelma on siis siinä että mun kaikki aika menee siihen etä joudun "vahtimaan" alati noiden kahden leikkiä ja yhdessäoloa. Muutaman minuutin voivat joskus nätisti keskenään olla, mutta siinäpä se...
Annatteko mennä kuinka pitkälle sisarusten väliset riidat, ennenkuin puututte niihin? Missä menee raja??
Meidän vanhempi on vielä isokokoinen ja ei aina muista sitä kokoaan ja varoa veljeään, eli mun on pakko senkin takia vahtia noita ettei pääse syntymään vahinkoa
Tää on todella raskasta. Kuin olisi kokoajan useampi kuin 2 lasta kotona vahdittavana
Eli annanko "tapella" keskenään ilman että puutun kokoajan vai mitä mä teen??
Ongelma on siis siinä että mun kaikki aika menee siihen etä joudun "vahtimaan" alati noiden kahden leikkiä ja yhdessäoloa. Muutaman minuutin voivat joskus nätisti keskenään olla, mutta siinäpä se...
Annatteko mennä kuinka pitkälle sisarusten väliset riidat, ennenkuin puututte niihin? Missä menee raja??
Meidän vanhempi on vielä isokokoinen ja ei aina muista sitä kokoaan ja varoa veljeään, eli mun on pakko senkin takia vahtia noita ettei pääse syntymään vahinkoa
Eli annanko "tapella" keskenään ilman että puutun kokoajan vai mitä mä teen??