Miten toimisitte huuto kohde asiassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
ihminen huusi tuotteen.kysyin käykö lauantai noutona.tuli silloin viikko sitten että ei että pitää olla tänään.
No minä eilen laitoin viestin että sopiiko se kellon aika,ei vastausta,laitoin tekstiviestin aamulla 8 aikaan ei vastausta.
Siinä mun sähköpostissa oli aika ja paikka mutta mä en nyt mene sinne kun ei ole vahvistanut että tuleeko vai ei ja mun on lähdettävä töihin toiselle paikkakunnalle koska mun aikataulu on jo myöhässä ja palkatta halua jäädä.
Teenkö väärin vai pitääkö mun oottaa sitä huutajaa?
ite se vie tänä päivän sano et kortti oltava sillä ja sitten vittu vastaa!argh!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Menisin paikalla ja odottaisin jonkun aikaa.

Ja myöhästyisit sen takia töistä? En minä ainakaan. Joku raja ostajan vaatimuksillakin sentään.

No miksi sitten sovit sellaisen ajan/paikan jos sulle ei käy?

En minä ole mitään sopinutkaan. Ap:n viestistä sain käsityksen, että ostaja on sanellut noutoajan.
Mutta sekavaa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Opettelisin ensiksi kommunikoimaan jotenkin järkevällä suomenkielellä, jotta toinenkin osapuoli ymmärtää, mitä on sovittu.

Eli?
Jos hän vaatii perjantaina pitää olla tuote,sitten kuitenkin laittaa ettei tiedä miten pääsee hakemaan että sovitaan paikka aika.
minä laitan paikan ajan mutta hän ei vastaa.tänään samaa kysyn tekstiviestillä niin ei vastausta.
mun on mentävä töihin eikä kytistelteltävä vastaako vai ei sillä tapaamiseen on puolituntia ja mun on siitä suoraa mentävä töihin,eli ajan sen kautta mutta en jää oottaan yhtään jos siinä ei ketään näy.
Siinäpä antaa negaa sitten,tämän takia koitin ehdottaa lauantaita tai sunnuntaita kun on täällä työt että ehtisin paremmin.

Niin tämä huutaja vaati että tänään oltava tuote mutta ei tiennyt miten pääsee hakemaan.
nyt kun yritän kysyä sopiiko toi mun antama aika kun mulla on työt niin ei vastaa=/

kyllä se on niin, että myyjä sanelee ehdot ja ostaja sitten sen mukaan hakee. kannattaa laittaa siihen huuto-kohteeseen jo että MINUN AIKATAULUNI mukaan. Noita pomputtelijoita kyllä riitttää. ole kova, sano että näin mennään ja piste. toimii. ei tarvitse tuollaista sähköposti-rallia tehdä. Ja huom! myös sinä voit antaa negan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin tämä huutaja vaati että tänään oltava tuote mutta ei tiennyt miten pääsee hakemaan.
nyt kun yritän kysyä sopiiko toi mun antama aika kun mulla on työt niin ei vastaa=/

Älä kysy sopiiko, vaan sanot että on sitten ainoa vaihtoehto klo se ja se.

laitoin näin viestin
Hei!ei tullut sinulta vahvistusta nouto on pakko peruttu tänään sitten .mulla työkomennus eripaikkakunnalle eli sovittava toinen päivä.yst.terv.xxx

laitoin näin viestin
Hei!ei tullut sinulta vahvistusta nouto on pakko peruttu tänään sitten .mulla työkomennus eripaikkakunnalle eli sovittava toinen päivä.yst.terv.xxx

Kaikki ei kyllä vahvista "nouto viestiä" vaan saapuvat vaan paikalle, joten melko turhaa tuollainen peruminen on minusta!

laitoin näin viestin

Kaikki ei kyllä vahvista "nouto viestiä" vaan saapuvat vaan paikalle, joten melko turhaa tuollainen peruminen on minusta!

Mutta ap erikseen pyysi vahvistamaan, kyllä silloin pitää sen verran jaksaa vaivautua. Minä en menisi minnekään ilman vahvistusta, olen kantapään kautta oppinut.

laitoin näin viestin

kyllä pitäisi, varsinkin jos vielä tekstiviestilläkin ap kysynyt asiaa. negaa tuollaiselle ostajalle.

Yhteistyössä