Miten toimisitte? Huutisjuttuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puff

Vieras
Huuto on sulkeutunut 6.8. Ostaja laittoi viestiä 16.8. ja kyseli postikuluja yms. usealle kohteelle. Tätä ennen ehdin kysellä huutajan perään eli lähetin sähköpostia. Ei ole maksua näkynyt eikä lisäviestejä tullut. Laittaisitteko jo viestin tyyliin "maksatko vaiko tuotteet uudelleen myyntiin ja nega" vai vieläkö odottelisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
No mulla menee vakioviesti ostajalle, sen jälkeen odottelen pari viikkoa maksua, jos ei kuulu kyselen perään ja jos ei viikossa kuulu vastausta annan positiivisen, laitan kohteen uudestaan myyntiin..

Positiivisen?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No mulla menee vakioviesti ostajalle, sen jälkeen odottelen pari viikkoa maksua, jos ei kuulu kyselen perään ja jos ei viikossa kuulu vastausta annan positiivisen, laitan kohteen uudestaan myyntiin..

Positiivisen?

Joo, annan positiivisen, koska mä en halua itselleni "kostonegoja", ja tällaisia tapauksia siis taustalla muutamia.

Mullakin menee vakioviesti ostajalle, joten siinä saa tilinumeron yms. Taidanpa pistää viestiä huomenissa jos ei siihen mennessä kuulu mitään.

Toisesta huutajasta ei olekaan kuulunut mitään huudon sulkeutumisen jälkeen ja sekin sulkeutui 6.8. Viestiä jo laitettu mutta huomenna laitan hänellekin uuden...