Miten toimin ton 3,5 vuotiaan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Siis ihan uskomaton käskyttäjä ja komentelija,jaksaa huutaa ja huutaa jos ei "palvelu"pelaa.

"äiti nyt sitä kaakaota" ja toistaa toistaa ja jalalla polkee,jos mulla on joku homma kesken niin heti pitäs olla passaamassa.

Mun anoppi hoitaa joka viikko monta tuntia lasta ja siellä lapsi on ihan kingi,anoppi hyysää ja paasaa,olen sanonut monta monta kertaa sille tästä et lapsi sit kotona pompottaa minua.

Olen ihan väsynyt tohon sne komenteluun ja huutamiseen....mitä tehdä?

Et tee lapsen pillin mukaan, jäähylle jos alkaa käyttäytymään rumasti ja selität lapselle että miten saa asioita pyytää ja miten ei.meillä on tuota samaa

meillä ainakin pojalle sanotaan odota, ja se myös joutuu odottamaan vaikka huutais naama punaisena lattialla..
sen lisäksi pitää pyytää nätisti, eli ai toimi anna maitoa vaan pojan pitää kyetä kysymään antaisitko maitoa/saisinko maitoa.. ja jos ei osaa niin jää ilman

[QUOTE="vieras";22525118]Et tee lapsen pillin mukaan, jäähylle jos alkaa käyttäytymään rumasti ja selität lapselle että miten saa asioita pyytää ja miten ei.meillä on tuota samaa[/QUOTE]

jäähyt käytössä,portaille istumaan ja olen selittänyt mut ei usko mitään ei siis tottele yhtään. Joskus meinaa ihan itku päästä sen kanssa....

Yhteistyössä