Miten toimin? Tartten vähän isomman summan käteistä, automaatista saan nostettua vain 500€, eikä se riitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ja tarvitsen summan tänään, eli en pysty tekemään niin, että nostan aina sen 500€/päivä. Eikä pankki vastaanota enää tänään käteisasiakkaita, eli pankistakaan en rahaa nostettua saa kuin vasta maanantaina.

Onko tilanne nyt vaan ikäänkuin voivoi, vai saanko nettipankista (Nordea) muokattu tilini käyttöä niin, että saan sen 500€/vrk rajan poistettu, joka sinne on aikoinaan asetettu?

Tai saako sen pois soittamalla pankkiin?

[QUOTE="Vieras";28452632]Soittamalla selviää myös tälläinen asia.
Kuinka käsi voikaan immeinen olla? Soita hyvä nainen, soita :D[/QUOTE]

Koska palsta tietää kaiken, ajattelin kysyä asiaa ensin täältä. Jos nyt olisi käynyt niin, ettei palsta olisi tiennyt (tosin epäilen, ettei niin voi käydä) niin silloin olisin soittanut pankkiin.

Koska palsta tietää kaiken, ajattelin kysyä asiaa ensin täältä. Jos nyt olisi käynyt niin, ettei palsta olisi tiennyt (tosin epäilen, ettei niin voi käydä) niin silloin olisin soittanut pankkiin.

Juu, Aina on nopeampaa kirjautua palstalle ja kirjoittaa viesti kuin kirjautua verkkopankkiin. Saattaa olla, että puhelimitse eivät rajaa muuta, jos eivät pysty henkilöllisyyttä toteamaan ja pyytävät muuttamaan rajan verkkopankissa. Aina vaikeimman kautta jotkut....

[QUOTE="vieras";28452703]Juu, Aina on nopeampaa kirjautua palstalle ja kirjoittaa viesti kuin kirjautua verkkopankkiin. Saattaa olla, että puhelimitse eivät rajaa muuta, jos eivät pysty henkilöllisyyttä toteamaan ja pyytävät muuttamaan rajan verkkopankissa. Aina vaikeimman kautta jotkut....[/QUOTE]

Mä olin onneksi jo valmiiksi palstalla kirjautuneena, joten ei tarvinnut sitä erikseen tehdä. Verkkopankkitunnukset mun sen sijaan pitäisi käydä toisesta kerroksesta hakemassa.

Ja paljonko kuluisi aikaa siihen, jos siellä verkkopankkiviidakossa (on aika tuntematon mulle, kun en ole muuta tehnyt, kun maksellut laskuja) etsisin vastausta kysymykseeni...kun sitä ei sieltä välttämättä edes löytyisi.

En ymmärrä, miten tämä(kin) voi taas jotakuta taas kovin kaihertaa :D

Mä olin onneksi jo valmiiksi palstalla kirjautuneena, joten ei tarvinnut sitä erikseen tehdä. Verkkopankkitunnukset mun sen sijaan pitäisi käydä toisesta kerroksesta hakemassa.

Ja paljonko kuluisi aikaa siihen, jos siellä verkkopankkiviidakossa (on aika tuntematon mulle, kun en ole muuta tehnyt, kun maksellut laskuja) etsisin vastausta kysymykseeni...kun sitä ei sieltä välttämättä edes löytyisi.

En ymmärrä, miten tämä(kin) voi taas jotakuta taas kovin kaihertaa :D

Jotkut eivät pärjää elämän arjessa ilman palstaa - naiset.

Yhteistyössä