A
"ahdistaa"
Vieras
Olen yksinhuoltaja, lapsen isä ei tekemisissä juuri ollenkaan ja lasta nähnyt kerran. Ei muista synttäreinä tai jouluna. Tänä vuonna pari kertaa ottanut yhteyttä nyt viimeisen kuukauden aikana,että pitäisi kuvia laittaa lapsesta.
Onko pakko laittaa kuvia? Minusta jotenkin olisi väärin, kun ei muuten ole yhteydessä ja yhtäkkiä vaaditaan kuvia. Ei ole muuten kiinnostunut.
Mitenkäs jos alkaisi vaatia lapsen näkemistä tai säännöllisiä tapaamisia?
Onko minun annettava nähdä lastaan, vaikka lapsi ei koko ihmistä voi tunne ja tottunut pienestä saakka pitämään toista miestä isänään? Onko tällä exälläni mahdollisuuksia saada tapaamisia tai jotain, jos on alkoholisoitunut eikä ole tekemisissä juurikaan ollut?
Tällä hetkellä tapaamisista ei ole muuten sovittu,kuin että yhdessä sovittaisiin näkemisistä.
Minua pelottaa, jos mies tulisi/pääsisi sotkemaan nykyistä perhe-elämäämme..
Onko pakko laittaa kuvia? Minusta jotenkin olisi väärin, kun ei muuten ole yhteydessä ja yhtäkkiä vaaditaan kuvia. Ei ole muuten kiinnostunut.
Mitenkäs jos alkaisi vaatia lapsen näkemistä tai säännöllisiä tapaamisia?
Onko minun annettava nähdä lastaan, vaikka lapsi ei koko ihmistä voi tunne ja tottunut pienestä saakka pitämään toista miestä isänään? Onko tällä exälläni mahdollisuuksia saada tapaamisia tai jotain, jos on alkoholisoitunut eikä ole tekemisissä juurikaan ollut?
Tällä hetkellä tapaamisista ei ole muuten sovittu,kuin että yhdessä sovittaisiin näkemisistä.
Minua pelottaa, jos mies tulisi/pääsisi sotkemaan nykyistä perhe-elämäämme..