Miten toimia? Perintöasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perijätär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perijätär

Vieras
Eli vaarini jätti jälkeensä huomattavan perinnön. Isäni on aikanaan laillisesti halunnut tehdä itsestään perinnöttömän...takana tuomio talousrikoksista.
Nyt minä olen perinyt kaiken,mutta olen sitä mieltä, että isäni on tekonsa maksanut...Joten en halua vaarini perintöä pitää vaan antaa isälleni.
Joten voinko antaa perintöveron jälkeen perinnön isälleni?
Eli jos maksan perintäverot,niin enkös saa rahalla tehdä mitä haluan...voisinhan vaikka matkustella tms...siis leikisti.
Auttakaahan jos tiedätte kuinka tulisi toimia.

isäsihän on halunnut itsestään tehdä perinnöttömän...
ja jos sä annat koko summan suoraan isällesi niin tulee toinen vero..lahja vero nimittäin...eli ruokkikaa vaan sitä valtion kassaa...

mun isäni on halunnut itsestään myös perinnöttömän...
ja nyt hänen vanhempiensa kuoltua tiedän miksi..nimittiän kaksi sisarusta tappelee siitä eikä mitenkään päin ole hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
isäsihän on halunnut itsestään tehdä perinnöttömän...
ja jos sä annat koko summan suoraan isällesi niin tulee toinen vero..lahja vero nimittäin...eli ruokkikaa vaan sitä valtion kassaa...

mun isäni on halunnut itsestään myös perinnöttömän...
ja nyt hänen vanhempiensa kuoltua tiedän miksi..nimittiän kaksi sisarusta tappelee siitä eikä mitenkään päin ole hyvin...

näinpä, lakiosasta voi luopua... mut tossa ap:n tapauksessa tosiaan tulis se lahjavero...

Yhteistyössä