miten toi vauva voi tietää milloin äiti haluais nukkua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cruelladevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cruelladevil

Vieras
aamulla kun herää jaksaa yleensä olla tunnin hereillä ja sit menee takasin nukkumaan... yleensä meen ite kanssa takasin nukkumaan ja silloin vauva nukkuu korkeintaan tunnin... tänään jäin palstailemaan ja tuolla tuo vetää vieläkin unia, 2h on jo nukkunu.... melko epäreilua mun mielestä :$

Alkuperäinen kirjoittaja cruelladevil:
aamulla kun herää jaksaa yleensä olla tunnin hereillä ja sit menee takasin nukkumaan... yleensä meen ite kanssa takasin nukkumaan ja silloin vauva nukkuu korkeintaan tunnin... tänään jäin palstailemaan ja tuolla tuo vetää vieläkin unia, 2h on jo nukkunu.... melko epäreilua mun mielestä :$

Näinhän ne tekee :D niissä on sellanen tutka että tietävät koska äitee pitää herättää jos ei muuta :D :D

Erittäin:/

Musta tuntu niin väärältä ku meidän tyttö yleensä nukku sellaset 15min,ja sit heräs hetkeks ja uni jatku viel 10min.
Tuntu et turhaa sitä menee ite mitään torkkuja ottaan.Sit se aina nukku jotain 3h ja mä olin menemättä nukkuun,ku ootin koko sen ajan et kohta se kuitenki herää.

Ihan saman oon huomannu...Eilen aamulla piti käydä suihkussa ja täällä netissä ku poju nukkuu aamu-uniaan,arvatkaapa nukkuko eilen aamulla?Edelleenkään en oo kerenny/jaksanu mennä suihkuun,illallakin nukahin heti ysin jälkeen ,ku poju rupes yöunille.Nyt menen ja lahjon tuon 10 vuotiaan viihyttämään pikkuveljeä.Isompi pelaa pleikalla joten käypi varmaan kalliiks äiteelle suihkussa käynti.No tänään on viikkorahapäivä joten laitan siihen vähän ekstraa!Mut mitäpä ei hygieniansa takia tekis,miun hiuksetkii haisee varmaan puklulle,just on pituutta vähän yli olkapään...

Alkuperäinen kirjoittaja väsyttävää:
Erittäin:/

Musta tuntu niin väärältä ku meidän tyttö yleensä nukku sellaset 15min,ja sit heräs hetkeks ja uni jatku viel 10min.
Tuntu et turhaa sitä menee ite mitään torkkuja ottaan.Sit se aina nukku jotain 3h ja mä olin menemättä nukkuun,ku ootin koko sen ajan et kohta se kuitenki herää.

Kuullostaa tutulta!Yöllä varsinki ku herra ähisee ja tuhisee nii mie oon varma et kohta nousee evästämään,nii aivan varmana herää vasta 5 aikaan syömään ku mie oon kahesta asti ootellu ja torkkunu :(

mut siinä mielessä toi taitaa olla "outo" vauva, kun saan syödä rauhassa... mutta toi nukkuminen... illallakin jos meen samaan aikaan nukkumaan, niin toi nukkuu koko yön tosi hyvin, mut jos jään valvomaan illalla pariks tunniks niin yöllä pitää herätä vaikka kuinka monta kertaa...

Yhteistyössä