M
mutsi
Vieras
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/fitness-kilpailija-minna-paler-2
Hirvee rako........?
Hirvee rako........?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/fitness-kilpailija-minna-paler-2
Hirvee rako........?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:noi pakarat on niinkun suipot ja vielä tossa asennossa törröttää ylöspäin... ei voi tajuu??
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Ei moni muukaan tiedä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Ei moni muukaan tiedä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Mä tiedän.Mulla ei ole mitään rakoa.Ku on läskiperse. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja smurfiina:piti oikein käydä peilin edessä katsomassa millainen peppuvako itselle tulee.
Ja nauraa hekotin koko voimistelutehtävän ajan![]()
Kuvitelkaapa: tämän aloituksen takia suomalaisissa kodeissa kymmenet ämmät polvillaan peilin edessä peppuaan tuijottamassa
Mulla tuli suurinpiirtein saman näköinen takapuoli tuossa asennossa. Mulla ainakin on iso takapuoli vaikka olenkin laiha.
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
etkö ole koskaan sekstannut miehes kanssa peilin edessä?
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :o:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:En mä edes tiedä miltä oma rako näyttää tossa asennossa. :snotty:
Mä oon, mutta kyllä mä oon katsellu jotain muuta kuin persvakoani.