Miten testaatte vaunuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoko?

Vieras
Hieman ihmettelen saamaani palvelua tähän asti. Olen kiertänyt pari pk-seudulla olevaa isompaa lastenvaate/-tarvikeliikettä. Toisessa oltiin tosi ystävällisiä, ja suosittelivat testaamaan vaunuja ihan kunnolla. Ehdottivat itse että käydään ulkona kävelyllä niiden kanssa asfaltilla ja jos mahdollista niin sorallakin. Sanoivat myös että kannattaa käydä kokeilemassa että vaunut mahtuvat autoon, neuvoivat kädestä pitäen miten ne kasataan jne jne.

Sit täs toises paikkaa, vaunuja ei saanut viedä ulos kokeiltavaksi saati autoon sovitettavaksi... Ahtaalla käytävällä piti niitä työnnellä, ei ollut montaa metriä mahdollista kävellä: keskellä lattiaa oli kaikki vaunut sikin sokin. Kaiken lisäksi myyjä ei oikein tykännyt siitä miten tarkkoja olimme. Ilmeisesti siis tuolla ostetaan vaunut pelkän ulkonäön perusteella, vai..?

Haluaisinkin kuulla että miten te muut olette vaunuja testailleet liikkeessä tai sen ulkopuolella? Ollaanko me siis jotenkin outoja, jos halutaan tutustua niihin ihan perusteellisesti, sekä minä että mieheni, yhdessä ja erikseen? Pitäisikö tässä nyt hävetä ja olla pahoillaan siitä että ensimmäisessä liikkeessä käytyämme mekin muutuimme vähän rohkeammiksi vaunujen kokeilun suhteen?

Kertokaa mitä kaikkea olette tehneet ja millaista palvelua saaneet...

Ei kannata missään nimessä häpeillä, vaunuthan maksaa uutena mansikoita ja tottakai niiden ominaisuuksiin täytyy päästä jyvälle. me koitimme juuri tuon että mahtuu auton takatilaan.

me emme testanneet vaunuja ollenkaan, ei tullut edes mieleeni! eikä myöskään kokeiltu autoon,luotettiin siihen että kyllä ne mahtuu.
en kyllä yhtään ihmettele etteivät mielellään anna ulos testattavaksi, kyllähän ne vaunut siinä kärsii jos jokainen pari kävisiniitäulkona testailemassa. mielestäni kaikkiin merkkivaunuihin voi jo sen verran luottaa, ettei niitä tarttis ulos mennnä testailee. ja onhan niissä takuu.

takuu ei taida kattaa sitä,jollei tykännytkään vaunuista maastossa??
kyllä niitä tarttis saada kokeilla. ja onhan niitä renkaan päälle olevia pusseja,että ei tarvii liata renkaita. ja jos kokeilusta kärsii,niin ei kannata ostaa. pitäähän ne kestää käyttöä.
no mulla on niin kaukaiset muistot uuden vaunun ostohetkestä,mutta sain kyllä niitä ihan tarpeeksi testata ja kokeilla. ja onhan nuo jo kestäneet sen 11v.

Yhteistyössä