miten terassille pukeudutaan ku menee ns.yhdelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhdet vielä....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkein mitä vaan mikä sopii omaan tyyliin, tai tietty riippuu vähän onko kyseessä keskustan trendiravintolan terassi, vai lähiokuppilan terassi. =) Mutta ihan perus-kesävaatetus on Ok ihan missä vaan. Ja miehillä paita päällä.

[QUOTE="Vieras";24294256]Eikös yhdelle yleensä piipahdeta niissä vaatteissa, mitkä sattuu olemaan päällä :D

Näin ainakin minä.[/QUOTE]

mut tää oliki et ns.yhdelle....:D no joo mut oikeesti en mä nyt ihan millä vaan viittis mennä kun on kuitenki lyhyt matka käydä vaihtamassa.

Ihme ongelmia. Ei mulla ainakaan ole vaatteita joka lähtöön. Terassille yhdelle, terassille pidempään, baariin muuten. Mä laitan tänään farkkuhameen ja leggarit. Tuskin tulee kylmä mutta jos tulee, menen sisälle.

[QUOTE="mä";24294458]Kalastajahattu, liian suuri t-paita tekstillä "supermamma", pieruverkkarit ja kroksit. Ei ole sitten sitäkään riskiä, että tarttuisi joku vieras ukko matkaan.[/QUOTE]

:D just näin :D

[QUOTE="mä";24294458]Kalastajahattu, liian suuri t-paita tekstillä "supermamma", pieruverkkarit ja kroksit. Ei ole sitten sitäkään riskiä, että tarttuisi joku vieras ukko matkaan.[/QUOTE]

Ja jos on sinkku ni voi laittaa semmosen paidan missä lukee "kesäkissa". Sinkkuna ei kyl kannata muuten muuttaa asustetta ku muuten on tyrkky ja huora.

Mä ainakin aina pukeudun niin, että voisin lähteä terassilla käymään? Kun lähden kaupungille/töihin/kavereita moikkaan/mitä tahansa, niin valitsen kivat vaatteet, meikkaan, laitan hiukseni ja olen muutenkin ihan huoliteltu aina kun poistun kotoa "oikeesti". Kyllä tietty ruokakauppaan tai vastaavaan voin lähteä meikittä, tukka sekaisin ja rennot vaatteet päällä.

Vai miten sitä sitten pukeudutaan? En ihan tajunnut aloitusta...

No yhdille voi mennä missä vaatteissa vaan. Yleensä itse meen työvaatteissa kun töitten jälkeen sinne yleensä meen.
Ja duunarikaverit menee kans vaikka onkin hikiset ja likaset työvaatteet.

Mutta NS. yhdille kai laittaudutaan vähän hienommin, ei kuitenkaan disco-bilehile-vaatteita. Puhtaat farkut ja asiallinen yläosa sopii hyvin. Tai jos on helle niin hame tai vastaava. Hassu ongelma :D

Yhteistyössä