miten tekisitte? (testausta ja oireita ym)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guest star
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guest star

Vieras
Eli lopetin tuossa talvella piltsut ja ensimmäinen kierto oli 26päivää. Nyt on kp30 ja mahaa on nippaillut jo monta päivää, muttei kovasti eikä mitään ole tapahtunut. Itse olen realistisesti ajatellut, että kroppa ei vain osaa toimia itsekseen (niin kävi viimeksikin). Imetyksen aikana kun homma alkoi toimia, oli kierto pidempi, mutta säännöllinen.

Mutta tänä aamuna heräsin tajuttomaan kuvotukseen ja pyörrytykseen. Edellisessä raskaudessakin alussa minua pyörrytti paljon. Eilen illalla huomasin, että rinnat ovat hieman arat (hyvin vähän), mutten silloin kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Puuron tekeminen oli yhtä tuskaa, yökötti ja huippasi. Ja muutenkin vaikeaa olla pirteä ja leikkiä, tyttö ei vielä ymmärrä että äitikin voi olla kipeä.

Itse olin ajatellut tehdä testin ensi perjantaina, mutta nyt kyllä kiinnostaisi tehdä jo aiemmin... Mutta en tiedä, uskallanko. Pahoittelen, että näitä testaanko vai en- ketjuja tulee, mutta täytyi nyt purkaa tätä oloa jonnekin. Mies on töissä ja kavereille en kerro mitään ennen kuin on jotain kerrottavaa :)

Yhteistyössä